Gå til innhold

Singh Supremes lupo projekt

Ranger emnet

Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

Hei sann alle Lupo lovers:P

Da var tiden inne for å selge go golfen og kjøpe seg Lupo..:D

Etter en liten stund med leting dukket akkurat den bilen jeg har lett etter med riktig utstyr og motor frem.. Etter mye dikutering med selger.. så fikk jeg denne herligheten for en ganske BILLIG penge:D

Bilen har rullet 93 000 og regreim er skiftet, Det er el ruter og varmeseter:)Det er ikke noen rust flekker på bilen,og den er dame kjørt.

Motor messig så vil jeg skryte av at det er en !.4 !6V:D

Det litt sånn småtteri som må fikses på bilen som en vidusheisen og litt annet div småtteri..

Siden jeg har kjøpt meg en lupo så kommer dette til å bli ett rullende projekt som skal se bedre og bedre ut etter hver lønning:D

PLANS:

13" eller 14" som er breie som bare det:D(Noen som kan hjelpe meg:S)

Justertbar senkesett.(This shit is hittin the floor)

Ta ut bakseter og bygge inn ett brukbart anlegg.

Soting av ruter.

Kansje bur.

Bytte lykter rundt om.

Kansje noen kan komme med tips, helst på felger og justertbar senkesett som er billig og bra...

Noen bilder av bilen(disse er tatt av selgeren jeg har kjøpt den av) Nye bilder kommer imorgn når jeg henter bilen:D

8_1174485692930.jpg

8_1174485691403.jpg

8_1174485692819.jpg

8_1174485693609.jpg

Kom gjerne med inspill og hva dere synes om den nye bilen min!:D

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir spennende å se hva du får te her.

Du har ikke vurdert 1.8T da;)

Hadde vært morro da.. men første omgang skal jeg fikse det som er nødvendig

så kommer det senkesett og etter det kommer det felger;) Blir sikkert bygget inn ett Xtream anlegg igjen! klarer faen ikke å holde meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morro da.. men første omgang skal jeg fikse det som er nødvendig

så kommer det senkesett og etter det kommer det felger;) Blir sikkert bygget inn ett Xtream anlegg igjen! klarer faen ikke å holde meg!

Fått bilen? Hvordan er den å kjøre? I forhold til golfen, hvordan syns du at den går?

www.bilforumet.no/faq

Reinoud sier:

tits are good

Reinoud sier:

white RS6 too

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått bilen? Hvordan er den å kjøre? I forhold til golfen, hvordan syns du at den går?

da er bilen uten for hos meg.. FYYY faen jeg hentet bilen fra nittedal.. har aldri hatt en sååå kul kjøre tur.. jeg og pappa lo hele veien.. senere på kvelden så kjørte jeg om kapp med kompissen min som har Golf 1.6 jeg kjørte fra han i oppover bakke.. så må vel si denne her går BRA:D Utrolig pheeeet bil og kjøre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøft!!! har hatt lupo leie bil en gang,men med 1,0 og sikkert 25hk. ikke fullt så morro :)

hiv inn en større maskin, det hadde vært noe :)

1.0 har heeeele 50hk :D

Grattis med tøff bil Singh_Supreme.. Husk og holde oss oppdatert med det du gjør med den :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp det som er problemet på Lupo og Polo forumet lite kommentarer. Men legger du det ut på prosjekt forumet så skal jeg love deg at du får Respons:hide

Jeg følger ihvertfall med. Kanskje vi skulle prøvd å fått til et Polo/Lupo treff etterhvert;)

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp det som er problemet på Lupo og Polo forumet lite kommentarer. Men legger du det ut på prosjekt forumet så skal jeg love deg at du får Respons:hide

Jeg følger ihvertfall med. Kanskje vi skulle prøvd å fått til et Polo/Lupo treff etterhvert;)

skjønner hva du mener assa:D Idag har jeg vært å vasket bil og være på WWW.PITSTOP.NO. Fant ut at hjullageret på en siden har gått. så det er bestillt. har sjekket ut kompressor og det KOMMER:D Skal bestille vindus motor imorgn pluss at jeg drar til sverige og snakker med tvboden gutta hva de vil gjøre med bagasje rommet på bilen min:D

Har også funnet ut hva som skal gjøres med bilen! GLEEEED DERE!:D

Bilder kommer snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider