zoom Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Kult at flere døper bilen sin :) Hvordan ser LV-merkene du skal ha på ut? Sort og gull er jo alltid en vinner.. Du får få noen til å photoshoppe litt for deg.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mmelit1 Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 hei, tøft prosjekt det her ja, likte fargen, kremt kremt, hehe er jo helt lik som lupoen jeg hadde;) men jeg lurte på om du var int. i noen popout ruter til lupoen? jeg har 2 ruter med alt som trengs for montering, lister skruer, osv osv, send en pm her da, eller send en melding til 93819851 =) nå en annen ting? hva betalte du for den kleena frontfangeren;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Måtte ta en tur innom for å sjekke ut dette, ja :P Ser bra ut slammed, Singh. Keep it up. Vi får ta en cola på shell'n en gang før snøen kommer Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 først og fremst vil jeg takke alle sammen for at dere stikker innom her og sjekker:) Igår var vi og designet folien og folien blir lagt på taket denne uken:) Idag har jeg bare kost meg på svingete veier og fyyyyyyyyyyyyyyy faen det er sååå morro men føler at jeg trenger stabestag, noen som vet hvor jeg kan få tak i dette billig? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mmelit1 Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 lupoen er nok laget for svingete veier den ja;) kan prøve å slenge opp litt inspirasjon til deg jeg, har vel noen bilder av gamle bilen liggendes=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mmelit1 Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Har lest gjennom hele tråden din nå. Artig prosjekt du holder på med. :) Siter 97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Har lest gjennom hele tråden din nå. Artig prosjekt du holder på med. :) takker:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Heftige saker! Har disse bilene virkelig baksete? Må vel nesten amputere både armer og bein for å få plass baki. :p Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Heftige saker! Har disse bilene virkelig baksete? Må vel nesten amputere både armer og bein for å få plass baki. :p ja disse har bakseter.. men faktisk så er det ganske deilig og sitte bak... bilen ser veldig liten ut men er veldig stor inni..hehe høres merkelig ut men care jeg skal jo bare ha anlegg inn the back:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 ser veldi bra ut!thumbs up=)er frontdelen lakka nå??bilder hehe jeg skal også cleane vekk blinklysene i front,kompis som kunne plastsveise å lakke d for ca 1200kr,så jeg går for d legge ved et bilde både du og jeg å mange andre vil sette pris på. slik min skal bli=) lykke til videre(du er heldig som har stor motor heh) kompis som kunne lakkere og plast sveise for 1200.. D var jaggu kompis. hehe Er d bare jeg som har kompiser som stiller opp for meg eller. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 kompis som kunne lakkere og plast sveise for 1200.. D var jaggu kompis. heheEr d bare jeg som har kompiser som stiller opp for meg eller. OKEI?? Har idag vært på kjøre tur til drammen og hentet litt forskjellig.. Har hentet fangeren min som trenger en shine pluss pop out ruter:) Har også fått meg Hanskerom som skal monteres:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Synes Lupo er ganske cleane i utgangspunktet; ingen sidelister eller noe slikt. Skulle nesten trodd Volkswagen lagde dem med tanke på skamsenk og dotullfelger. (: Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 hyggelig å hilse på i dag, singh! :) frem med sliper'n nå, å litt sparkel..! clean front du får ass... er det gått meg forbi, eller har du nevnt åssen du gjør det med blinkers foran i lysene? borrer hull å "putter" de oppi lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 hyggelig å hilse på i dag, singh! :) frem med sliper'n nå, å litt sparkel..! clean front du får ass... er det gått meg forbi, eller har du nevnt åssen du gjør det med blinkers foran i lysene? borrer hull å "putter" de oppi lyktene? ja blir vel til det eller så bare finne noen veldig små lys og modde dem i sidespeilene eller i grillen:) sånn at dem ikke synes da! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg