al3x Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Kjøp sånn plastheft. Jeg brukte det på plastikk listene på front og bakfangerene mine. Vasket godt, sprayet på plastheften og så hadde jeg på grunning. Sitter som bare det :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Kjøp sånn plastheft. Jeg brukte det på plastikk listene på front og bakfangerene mine. Vasket godt, sprayet på plastheften og så hadde jeg på grunning. Sitter som bare det :) det skal jeg prøve på:) jeg hentet bilen min der du holder til:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Kan sjekke i morra, har kvitteringen i bilen.. Men var ikke så fryktelig mye.. 307kr Delenr: 6x0 711 118 G HGS Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 var du innom jobben idag supreme? var en senka lupo med litt felger og samma fargen Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 var du innom jobben idag supreme? var en senka lupo med litt felger og samma fargen nei var ikke det assa.. men tenkte kansje jeg skulle stikke innom deg om du kunne hjulpet meg med siste finpussen på grillen min og fangeren min? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 får se;) denne er på jobben nå: Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Singh Supreme har ikke slike lykter? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Singh Supreme har ikke slike lykter? les over... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Det er vel gamlebilen til 2mmelit1, som Lupoboy hadde før han.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 den bilen er ganske strøken tror jeg:) skulle gjerne ha hatt de felgene der assa... men men.. Neon hva er mobil nr ditt igjen? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 hey Singh! gratulere med nytt prosjekt a! hehe, litt seint ute, men har jo flytta fra området så jeg får bruke det som unnskyldning! haha... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 hey Singh! gratulere med nytt prosjekt a! hehe, litt seint ute, men har jo flytta fra området så jeg får bruke det som unnskyldning! haha... jo takk takk.. savnet deg på Hip Hop festivalen da! men men.. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 spanx mate:Dhar jobbet en good del på bilen min idag også:) vil si at jeg er ganske fornøyd med innsatsen min:) Gjort idag: Tatt ut hyllene og midtkonsolen fra bilen og lakket lakket hanskerommet Lakket antenne sort fjernet soting fra lyktene tatt vekk lister på dørene byttet front lys satt inn nye høytalere:D:D imorgn: Bestille girkule og håndbrekk i sort evt finne noe som ser bra ut:) Kjøpe lakk. gjøre ferdig lakk arbeidet trekke kabler til anlegg in the trunk:) og div andre ting som jeg ikke husker nå:P Beklager alt for få bilder.. skal legge digi kamerat i bilen imorgn. hva synes folket? les over... Jeg synes nå ikke det ligner.. Uansett så har vi funnet ut at det IKKE er bilen til Singh Supreme Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 hehe, skulle egentlig kommet, men lå sjuk hele helga... er lite på kolbotn nå, så stress å komme seg frem og tilbake uten bil vøtt... Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Uansett så har vi funnet ut at det IKKE er bilen til Singh Supreme Var vel det Christian mente med "les over".. Kanskje han la inn bildet for inspirasjon? Tenkt så langt? Ellers, hvordan felger har du planlagt på denne? Små og breie er vel det som gjelder? Er du forresten på Club Lupo, det kunne kanskje vært en fordel :) Slenger med et random inspirasjonsbilde jeg fant.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg