Singh_Supreme Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 jepp litt bilder.. ble ikke så mye sveising idag da det ble bulk på forskjermen:( sveiset litt for fort:P hehehe... je je får rette ut bulken imorgn har fjernet alle lykter osv osv idag.. skal hente meg ny fanger imorgen også:) - noen få bilder.. kommer flere til helgen:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Gjort noe mer me lupoen da? Utroli bra prosjekt, vurderer en lupo selv:P men helst 1.6 125hk Last opp noen bilder av hvordan bilen ble ;) Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Stått og støvet LENGE utenfor Pit Stop nå! Hva skjer?? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Og her var det stillestand? Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Louise min beste venn<3<3<3 clean frontfanger bakfanger. clean panser. clean bagasjeluke. clean frontskjermer. pulver lakerte felger m eget Louise vouitton logoer. svarte speil og svart tak. Tonet alle side rutene. bilen er ikke helt ferdig enda men tenkte jeg måtte bare vise frem bilen min:) Beklager dårlige mobil bilder. hva synes folket? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 lavere! :D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Søøøt liten tass (= Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Vet seriøst ikke hvorfor men samma faen hvor mye jeg prøver å vende og vri på det og tvinger meg selv til å tro det, så klarer jeg ikke helt å se for meg en LUPO blir kul...! ALDRI! er det pga det latterlige merkelige designet? eller fordi det er en folkevogn, aner ikke! Men denne skiller seg væffal ut i fra de originale! erre du som hadde den TT'en før? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 lavere! :D ja det kommer... må fjerne den ene justerings greia bak så blir det lavere skal skru helt ned forran også imorgn:) al3x: Begynne å bli noe nå ja..:) DRFT-R: Det går så bra se.. Kjøpte jo den for at jeg likern.. smaken er som baken:) Nei er ikke meg det..er en kompiss av brodern.. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 ok, han var inder right?.. Pit stop over hele bilen? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 ok, han var inder right?.. Pit stop over hele bilen? han som driver pitstop altså brodern er inder.. han som eide bilen var norsk. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 aaaah.. ok.. oppfatta det slik at det var indern som eide.. og dermed at HAN het singh, ettersom ca 98% av dem heter det;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zolic Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 oooh, tror nettopp jeg kom på skjermen mens felgbilde var der... insane! Du skal ikke få sydd om sømmene på setene med "gull"-trå? Eller kjører du helt svart stil inni? Siter Touchable.no - partylister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 http://i36.photobucket.com/albums/e2/Singh-supreme/DSC00099.jpg grunnen?.. er det pga at det skal være unikt? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 oooh, tror nettopp jeg kom på skjermen mens felgbilde var der... insane! Du skal ikke få sydd om sømmene på setene med "gull"-trå? Eller kjører du helt svart stil inni? jeg har en ganske kul plan inni bilen også.. vi må sette inn setene også men tror jeg gjør det til slutt da jeg skal ribbe hele bilen invendig..:) daskekost: Grunnen er vel for det første at jeg synes merket er dødskult... Så kan jeg ikke se at det er så mange som kjører samme tema som meg.. Så vil si at jeg har noe som er ganske unikt noe ja:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg