eiriksmil Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 aaaah.. ok.. oppfatta det slik at det var indern som eide.. og dermed at HAN het singh, ettersom ca 98% av dem heter det;) Har vel også noe å gjøre med om du er sikh eller ikke. Cleant, og felgkanten var jo bare rå :) Så endel av disse i England i fjor, Club Lupo eller noe. Liten kultbil der borte :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Har vel også noe å gjøre med om du er sikh eller ikke. Cleant, og felgkanten var jo bare rå :) Så endel av disse i England i fjor, Club Lupo eller noe. Liten kultbil der borte :) Eirik kult noen som har fulgt med:P hehe.. Ja er endel som har lupo.. Mange i tyskland også men ingen har så feet bil som meg:P hehehe... har faktisk begynt å bli endel lupoer her i norge også.. Takk for alle comments:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 jasså ja, dette begynner å se bra ut, tør jeg påstå at det er follo's fineste enda eller? Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 8, 2008 Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Det der må være den råeste lupoen jeg har sett. Ikke at jeg har sett så mange råe lupoer, men den der er ihvertfall det feteste. Jeg vet ikke hva jeg skal si om felgkanten, men den var unik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Takk for alle fete komentarer gutter..:) Tok noen bilder imens jeg stod å ventet på en kompiss.. Hva synes folket jeg burde gjøre. valg nr 1: Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Dette ble fanken så rått :D Eneste jeg ville gjort var å senke den enda litt til :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Dette ble fanken så rått :DEneste jeg ville gjort var å senke den enda litt til :) thanx skal skru det helt ned nu:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Ble fett det der! Ble det forresten ikke noe av med badlooken? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Ble fett det der! Ble det forresten ikke noe av med badlooken? føler at jeg mangler noe.. tror jeg har det jeg mangler på mandag:D JIPPI!!! hehe nei droppet badlooken, alt for mye jobb og alt for lite clean... du solgte din eller? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 fææsk Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Stiligste Lupoen jeg har sett i dette landet hittil, du får sende en pm om du er interessert i noen bilder av den før snøen kommer ;) Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Stiligste Lupoen jeg har sett i dette landet hittil, du får sende en pm om du er interessert i noen bilder av den før snøen kommer ;) fett fett... Jeg får vente til resten av dekoren kommer så kansje vi kan ta noen fete bilder:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Blir spennendes å se hva slags maskin du setter i denne, og hvordan anlegget blir. :) Stå på. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet September 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 Blir spennendes å se hva slags maskin du setter i denne, og hvordan anlegget blir. :) Stå på. vet ikke om jeg skal ha noe futt i bilen her lenger.. har fått meg en m5 motor (V8 400hk) som jeg har lyst til å sette i en annen bil.. men anlegg blir det og det skal bli like clean som hele bilen:) TT setene ligger i bilen må bare få tid til å sette dem i... Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 14, 2008 Rapporter Share Skrevet September 14, 2008 føler at jeg mangler noe.. tror jeg har det jeg mangler på mandag:D JIPPI!!! hehe nei droppet badlooken, alt for mye jobb og alt for lite clean... du solgte din eller? Ok.. Gleder meg til å følge med videre iallefall :) Jeg solgte min ja, kjøpte meg noe som gikk fort istedenfor :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg