Gå til innhold

Singh Supremes lupo projekt

Ranger emnet

Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

ahha, hør gutta går til angrep på 200'er. vel. 200'er har da for lengst parkert de fleste VAG bila i effekt og utseende om du først SKAL rakke ned på dem. hvorfor ikke ta deg en tur på et VAG treff? hvor mange forsjellige golfer kan du finne utstilt mellom hverandre blandt 100 av dem? kanskje 4

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ahha, hør gutta går til angrep på 200'er. vel. 200'er har da for lengst parkert de fleste VAG bila i effekt og utseende om du først SKAL rakke ned på dem. hvorfor ikke ta deg en tur på et VAG treff? hvor mange forsjellige golfer kan du finne utstilt mellom hverandre blandt 100 av dem? kanskje 4

fortsatt det er ikke golf jg skal bygge det er en lupo;) synes det er fett jeg:)

Takk for all den støtten dere gutta gir meg:D felgene er bestillt og de kommer sooon:D justerbar senke sett blir bestillt på fredag:D

imorgn skal jeg til pitstop og bytte hjullager, bytte vindus motor og fjerne lister:D

Kommer masse bilder da:)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de små runde lysa ved siden av frontlyktene dine er tåkelys så

hadde ihvertfall jeg vurdert å flytte de ned der man somregel finner dem på andre biler. Det tror jeg kanskje hadde blitt kult. Bare ett forslag :)

Dritt fet bil forresten :)

Noen barn er brune som et nystekt brø'

Noen barn er gule og noen barn er rø'

Noen barn er hvite, noen nesten blå.

Meget er forskjellig - men det er utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de små runde lysa ved siden av frontlyktene dine er tåkelys så

hadde ihvertfall jeg vurdert å flytte de ned der man somregel finner dem på andre biler. Det tror jeg kanskje hadde blitt kult. Bare ett forslag :)

Dritt fet bil forresten :)

Er ikke det blinklys?

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de små lyktene er blinklys.. De blir sparklet igjen, så skal de moddes inn i hovedlykten..

Ja motor er viktig.. Har begynt å komme litt tikking.. tror det må en oil sjekk fort som faen... hehe..

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i billige LV vesker.. helst litt store:P hehe..

Har byttet hjullagret idag og er rimelig stolt av innsatsen min idag..(er bare hobby mekaninker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de små lyktene er blinklys.. De blir sparklet igjen, så skal de moddes inn i hovedlykten..

Ja motor er viktig.. Har begynt å komme litt tikking.. tror det må en oil sjekk fort som faen... hehe..

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i billige LV vesker.. helst litt store:P hehe..

Har byttet hjullagret idag og er rimelig stolt av innsatsen min idag..(er bare hobby mekaninker)

Tikking? Ikke bra, da må du rulle innom garasjen en dag så drar vi en total overhaling! Like så greit. hehe.. Du må stikke innom en dag når du får gummi på de felgene da! Meg vil se. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tikking? Ikke bra, da må du rulle innom garasjen en dag så drar vi en total overhaling! Like så greit. hehe.. Du må stikke innom en dag når du får gummi på de felgene da! Meg vil se. ;)

ja like så greit å bare sette inn Rs motorn? hehe.. jeg vet jo hvor du bor så kommer vel rullende sakte men sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja like så greit å bare sette inn Rs motorn? hehe.. jeg vet jo hvor du bor så kommer vel rullende sakte men sikkert!

RS motoren er min! Den ville revet lupoen din i biter. ;) hehe

Gleder meg til å se bilen din ferdig, klar til å leie verksted med oss snart da? Jeg driver å titter på større lokaler nå for å se hva som er der ute.

Kan hende jeg kan fikse deg grei pris på sandblåsing og pulverlakk om du skal lakke noe understell. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justerbart? Nei nå får du hooke deg opp med hydraulics! :D

Kjempe fett prosjekt du har der, og godt å se du holder til VAG, en søt VAG. heh Lykke til vidre! :)

det er det som er drømmen. men det var disse pengene da:(

Ja er ganske enig.. Lupon er ganske Søøøt:D

haha..revet bilen i filler ja.. det tror jeg ikke asså! Lupon er sterk! and it only gets stroger 4 every day:D

jeg vet ikke om jeg har råd til verksted plass.. vi får se ann;) Bare den golfen 1ern kommer så blir det nok en plass med dere:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder.

Savner bilder

det kommar det kommar.. hehe

Har ikke fått gjort så veldig mye på bilen da, jeg har jobbet for mye:) men har jo seff noen bilder av hva jeg har drevet med..

Har prøvd å finne ut hvordan jeg skal ha anlegget.. kassa som jeg hadde i golfen passet hvertfall ikke:Pkansje bare modde det sånn:P

DSC01234.jpg

maskotten:

DSC01252.jpg

Bare ett par kjøre bilder av Pluto:

DSC01298.jpg

DSC01301.jpg

Har fått oss ny bil i car parken uten for huset:D

DSC01282.jpg

Var å testet en 1602 Bmw m M3 motor.. Er KUN en slik bygget 1602.

DSC01246.jpg

FElgene var 13x13 kansje disse hadde kledd Pluton min:D

DSC01248.jpg

Sorry dårlig kvalite på bildene:(

Får lønning om 2uker.. da blir det action.. Er bare passe dele bestilling enda.. Skal kjøpe open air og modde dette inn i pluto også:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider