noldeeus Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 de små lyktene er blinklys.. Gud bedre! :w00t Det er det ja :D Nå føler jeg meg skikkelig smart! Siter Noen barn er brune som et nystekt brø' Noen barn er gule og noen barn er rø' Noen barn er hvite, noen nesten blå. Meget er forskjellig - men det er utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Slenger meg med på den, finnes mange kule\stygge 200SX'er.. Og ja jeg er enig at Lupo er en Møkkstygg bil, orginalt ;) Men med litt kjærlighet så kan den bli mye penere enn en 200SX, se på Steef sitt innlegg ;D den var nydelig ok hver sin smak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Gud bedre! :w00t Det er det ja :D Nå føler jeg meg skikkelig smart! hehe:P Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Har du fått felgene? Bilder? :D Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Har du fått felgene? Bilder? :D har ikke fått noen felger enda.. har slitet litt med pengeoverføring.. så penge blir nok satt over så fort jeg får inn litt nye penger av jobben:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen the man Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Singh_Supreme sin update for dagen: _________________ Cleaning av blinklys i front: Orginalt: Deksel fjerna: Pussa litt for å få byggeting til å sitte: Glassfibermatter lagt bak: Starta å bygge: Første lag finsparkel: Ferdig og klar for lakk: PS. Alt arbeid gjort av Singh ikke meg. Bare jeg som hadde med kamera! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Ser veldig bra ut dette singh! Får bare håpe at sparkelen ikke synker! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Har du begynt å sammenligna deg selv med Multipla'er også nå da søten? haha:D Best.. Blir bra dette:D men la du bare inn glassfiber så sparkla rett oppå duken uten noe annet? vil det funke da? hmm.. Stå på ivertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zolic Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Vi startet med å legge glassfibersparkel, denne sparkelen trenger egentlig ikke noe mer, men siden vi måtte tette hulle med noe så ble det lagt en glassfibermatte ibakkant av hullet, som vi dekket til både forran og bak med glassfibersparkelen. Så det er kun det øverstelaget i front som er finsparkel. Ikke hatt noe problemer med å gjøre det på denne måten tidligere ;) Siter Touchable.no - partylister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 ok:D godt å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 takk takk takk for alle innspill.. Må Takke EEH og Zolic som hjalp meg med dette.. Orker ikke å drive å pusse idag siden jeg har jobbet dobbel shift men får ta resten imorgn etter jobb:) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 noen som vet hvor jeg kan få tak i rimelig effektanlegg? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Spennende prosjekt dette, er ikkje som alle andre, og er enig med dette om nissan 200, det er ikkje en eneste av de som skiller seg ut, samme bodykit osv, slet med det samme når eg skulle bygge mx5en min, måtte bestille deler ifra japan for å skille meg ut.. Er jo det styling består av, og få ett eget preg, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Spennende prosjekt dette, er ikkje som alle andre, og er enig med dette om nissan 200, det er ikkje en eneste av de som skiller seg ut, samme bodykit osv, slet med det samme når eg skulle bygge mx5en min, måtte bestille deler ifra japan for å skille meg ut.. Er jo det styling består av, og få ett eget preg, ja enig der.. og derfor valgte jeg Lupo:) Dem er ganske morsomme(hvertfall den motorn jeg har) og de ser litt speca ut:P hehe.. Driver fortsatt å planlegger ting og tang så håper at denne blir like bra som forventet:) Største grunnen til at jeg kjøpte denne bilen er vel at jeg har lyst til å overbevise meg selv at jeg kan bygge noen ingen andre gidder å bygge:D Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 noen som vet hvor jeg kan få tak i rimelig effektanlegg? Får kjøpt Simon's (er ikke så dyrt) hos BilXtra og Thorsov. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg