Gå til innhold

Friske opp litt metall? Se Meguiars NXT Generation All Metal Polysh

Ranger emnet

stand-jo

Anbefalte innlegg

En liten artikkel om metal\krompolish også da. ;)

Polerte opp en Mercedes grill til min W124 her om dagen.

000_0321.jpg

Nå skal det sies at krom ikke er det enkleste å ta bilde av. Men prøver uansett. Grillen så mye verre ut enn dette, men ble sprøytet med avfetting og spylt før jeg begynte poleringen.

000_0316.jpg

000_0320.jpg

000_0322.jpg

Over: Polishen påført for andre gang. Påførte først med en bit av en grov svamp, tørket av, og så påførte med en påføringssvamp fra Meguiars.

000_0323.jpg

Ferdig! Det ble større forskjell enn det ser ut til på bildet faktisk.

000_0324.jpg

Og for å vise at jeg faktisk ikke er en Meguiars freak så brukte jeg litt Autoglym Super Resin Polish som jeg hadde liggende, og det ble utrolig bra sammen med Meguiarsen! Fått noe voks oppå nå så hadde det blitt råbra. :D

000_0326.jpg

000_0327.jpg

000_0328.jpg

BLING BLING!

Prøvde å få inn litt gjenspeiling fra nabolaget på midterste bildet. :D

Skal prøve å få behandlet plastikken inni med meguiars trim detailer, men jeg må ta ibruk en q-tips eller noe smått for å komme til over alt.

Dommen: All Metal Polyshen der funker bra. :) Den gjør underverker for krom. Skal også være svært bra for felger. Likevel kan jeg ikke si altfor mye, fordi den har svært mange bruksområder og jeg har kun testet ett par. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått, syns alle metall polish gir en WOW faktor, vet ikek hvor bra det hadde blitt med autosol i stedet, mennår jeg brukte autosol på scooter motoren så ble det helt sykt, gikk fra en grå og trist balu motor til chrome'is utsende. Helt rått det der. ;)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider