Gjest sicarlse Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 holder på å bygge om bagasjerommet mitt. og er kommet så langt nå at jeg skal trekke det. det jeg vil ha er sånn rosa langhåra stoff. lurte bare om noen har bilder av hvordan dette ser ut i en installasjon, og hvor man får tak i det:)? har sett et par bilder med dette, men finner de ikke i farta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 En butikk som selger stoff i metervare burde vel ha det... Men kan jeg spørre hvilket kjønn du er?? Blir jo rimelig homsete med knall rosa, hvis du er gutt/mann... Men du heller kanskje den veien?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 http://www.installbay.no Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 En butikk som selger stoff i metervare burde vel ha det...Men kan jeg spørre hvilket kjønn du er?? Blir jo rimelig homsete med knall rosa, hvis du er gutt/mann... Men du heller kanskje den veien?? Skjerp deg :knock: Homsete? Show kan du vel kalle det?... Rosa plysj kan være morro det i riktig sammenheng, men selvfølgelig, er en gjeng med homofober der ute (deg blandt annet?) og dere burde holde kjeft, istedefor å komme med slike teite kommentarer som det der. Men rosa plysj kan du blandt annet finne hos de utenlandske stoffbutikkene i oslo. (grønnland mere spesifik) :) Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 er gutt ja... og jeg er sikker på min legning. men takk for tilbakemelding. syns egentlig det kan bli litt morro jeg da men:) kommer tråd om anlegget etterhvert. utenlandske stoffbutikker? hm... ikke i kristiansand det nei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Tekstilbutikken mellom Ernst Hotel og gamle Posthuset har rosa langhåra pels. Hvis ikke kan de helt sikkert skaffe. Var innom for en tid tilbake for å handle tekstiler til Puntoen, men de hadde lite utvalg av ting som så litt fornuftig og stilrent ut. Fuskepels i alle former og farger hadde derimot en hel liten vegg med :s Ca to hus "oppover" fra den røde nåla her, under "g" i Rådhusgata :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 takker:) mulig det blir rødt da... siden bilen er rød:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg