c.m.n. Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Noen som har erfaring med middel til vinyl sofftob/cab? Hva kan anbefales, og hvor får jeg tak i det? Hadde egentlig bestilt no greier fra Autogeek, men var no aerosol i det så de kunne ikke sende det likevel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hva slags middel ? Rensemiddel ? Impregneringsmiddel ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.m.n. Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Sikkert greit med vaske-/rensemiddel først, og så beskyttelse av noe slag etterpå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalle 74 Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Cabriolet Fabric Hood Kit fra Auto Glym. Inneholder både rens og impregnering. Har selv kjøpt denne til cab'en min, men har ikke blitt å bruke den ennå. Har hørt at den skal være bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.m.n. Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Aha! :) Test den ASAP, så jeg får høre! hehe. Hva var prisen på dette? Men, er den for stoff- eller vinyltak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalle 74 Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Autoglymen er vel for stofftak, tror jeg... Kom over denne nettsiden på et annet bilforum. http://www.gasolin.no Der har de blant annet rens og impregnering for vinyltak pluss en del andre ting... Er en stund siden jeg kjøpte den autoglymen, så jeg husker ikke hva den kostet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.m.n. Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Takker for linken! Skal prøve å få bestilt fra Autogeek en gang til.. hehe. Det er jo ikke Aerosol i det jeg har bestilt nå, så skal ikke være neo problem egentlig... Men da har jeg hvertfall gasolin.no i bakhånd om det skjærer seg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.m.n. Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Vel, Autogeek hadde visst tabba seg ut, så kitet jeg bestilte var med likevel.. :drunk: Det ser da hvertfall mye bedre ut nå! Fikk rensa og sprayet på beskyttelse igjen :) Men nå har jeg enda et kit på vei, da jeg skulle prøve å bestille på nytt.. Ja ja. Taket mitt skal holdes finfint i lang tid framover! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg