Madz_lunde Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Vil det gå med 17", 7,5, innpress 30 ellr 35 på neon? Og er det noen som har aluefelger som passer Neon til salgs så PM meg. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Vil det gå med 17", 7,5, innpress 30 ellr 35 på neon? Og er det noen som har aluefelger som passer Neon til salgs så PM meg. jeg har 35 og skal på biltilsynet i morgen så det vil no vise seg det da.. står 38 i vognkortet videre har jeg 205/40-17 dekk det skal være veldi nerme orginal dimm Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 jeg har 35 og skal på biltilsynet i morgen så det vil no vise seg det da.. står 38 i vognkortet videre har jeg 205/40-17 dekk det skal være veldi nerme orginal dimm Ja får håpe det går bra;) Har vel vært der i dag du? gikk det fint? Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Ja får håpe det går bra;) Har vel vært der i dag du? gikk det fint? det gikk strålende. beklager at eg ikke har svart før men har vert på tur i helgen. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 det gikk strålende. beklager at eg ikke har svart før men har vert på tur i helgen. Ok, men det var bra at det gikk bra!! Har du no vist Neonen din med Turbo eller? Har du noe specs på motoren etter turbokit? Møtte deg i går forresten, på Alversund broen. Bor i Alversund eg. Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Ok, men det var bra at det gikk bra!! Har du no vist Neonen din med Turbo eller? Har du noe specs på motoren etter turbokit? Møtte deg i går forresten, på Alversund broen. Bor i Alversund eg. Mads. ikke fått ferdigstilt det.. venter på noe custom deler men satser på å få montert det til slutten av neste måned satser ikke på mer enn rundt 200hk.. jobber hos chrysler så å få papirer på at bilen tåler det skal ikke være noe problem og har en kolega som er mye borte hos toyparts så tenkte få bremsepapirer derfra når eg er ferdig. snakket om det med de på biltilsynet og de mente at viss eg fikk disse papirene så skulle ikke resten være noe problem Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 ikke fått ferdigstilt det.. venter på noe custom deler men satser på å få montert det til slutten av neste måned satser ikke på mer enn rundt 200hk.. jobber hos chrysler så å få papirer på at bilen tåler det skal ikke være noe problem og har en kolega som er mye borte hos toyparts så tenkte få bremsepapirer derfra når eg er ferdig. snakket om det med de på biltilsynet og de mente at viss eg fikk disse papirene så skulle ikke resten være noe problem Ok fett fett. Hvor mye tar du for oljen? 5 liter av den oljen du snakket om, som du kunne ligge på alle gir nesten å bare gi gass? Har du forresten bilde av en Neon med kantfelger? Lurer på kordan det vil passe. Mads. Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Ok fett fett.Hvor mye tar du for oljen? 5 liter av den oljen du snakket om, som du kunne ligge på alle gir nesten å bare gi gass? Har du forresten bilde av en Neon med kantfelger? Lurer på kordan det vil passe. Mads. du har pm Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 jeg har 35 og skal på biltilsynet i morgen så det vil no vise seg det da.. står 38 i vognkortet videre har jeg 205/40-17 dekk det skal være veldi nerme orginal dimm Du kan endre sporvidden med maksimalt 15mm (om jeg ikke husker helt feil). dvs 7,5mm på hver side. Alt som er mer enn det må godkjennes med tüv-dokumenter elns. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg