lurepåmye Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Odin's Merke i Lillestrøm, flinke de gutta som jobber der.Hørt litt forskjellig om de.. Odinsmerke på jessheim skal være knall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hørt litt forskjellig om de.. Odinsmerke på jessheim skal være knall! To år sia jeg var innom dem og tok tattovering riktignok, men da ble jeg veldig fornøyd. Men kan jo selvfølgelig ha forandret seg i løpet av den tiden :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 hvem var den til? :titties: Det var vel en slik "dra alle over en kam". Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Dust! Det er sønnen min! heheKanskje ta meg en tur dit da, mye sånn ca koster det for en tatovering på ca 20x5 cm med kun skrift og kun sort farge? Haha.. det kan bli litt homoerotiskt på utesteder med folk som ikke kjenner deg fra før.. Eller om sønnen din finner ut at han vil bytte navn når han blir eldre ^^ Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 liker vanligvis ikke mye farger.. men de var råe..lov å spøre hva sette har kostet? Veldig vanskelig å si da de ikke er to frittstående tatts, men en del av en sleeve.. Men tja, 5-9k pr stk dersom det er enkeltstående tattoos, inkludert etterfylling og fiks om det er behov for det. Satt vel 6 timer på den ene og 8 på den andre.. Ikke å anbefale med så lange perioder da men men Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Haha.. det kan bli litt homoerotiskt på utesteder med folk som ikke kjenner deg fra før.. Eller om sønnen din finner ut at han vil bytte navn når han blir eldre ^^ hehe, ja jeg vet. Men det er jo bare gøy, folk står å tror dem er høye i hatten og tror jeg er homo, men så får de vite at Alexander er sønnen min. Reaksjonene kan bli av variert komisk innhold da :) Men uansett, er jo "in" å være homo så kanskje jeg bare blir mer populær :blah: Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 jeg har navnet på dattera mi tattoert, i modifisert old english. 10 bokstaver betalte jeg 2800 for. Og det var en jævlig flink fyr her i Trondheim som gjorde det. En dansk fyr på tattoo world. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glofygirl Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Eg kan anbefala Tattooica i Sarpsborg. Mora mi har tatt sine 7 der og dei e flotte. Monica kan jobben sin. http://www.tattooica.com/ Ellers så har eg ein rundt armen. Tok an i Haugesund. Den sjappå i HGSD annbefale eg IKKJE!Skal ha navne te dattera mi men må først finne plassen eg vil ha an og kem så ska tattoere. Litt langt for meg å reise te Sarpsborg sjøl om det sikkert hadde vært verdt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Latterlig dårlig bilde men det jeg fant nå. Syns denne var rimelig fet, men hva heter denne skrif-typen? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Haha.. det kan bli litt homoerotiskt på utesteder med folk som ikke kjenner deg fra før.. Eller om sønnen din finner ut at han vil bytte navn når han blir eldre ^^ Har også møtt på et par fyrer med guttenavn tattovert på underarmene. Man blir klart litt usikker på om det er en guttevenn, sønn eller rett og slett sitt eget navn da..:happyhappy: Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Her er da min :) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 Pen :) gratulerer med dagen forresten. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vanner Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Legger ut føggeln min jeg også, er en kompis på Orkanger som har laget den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Pen :) gratulerer med dagen forresten. Tusen takk! :D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Her er da min :) Der har vi skikkelig cumcatcher! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg