high octane Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Der har vi skikkelig cumcatcher! :D Skal jeg love deg at det ikke er!! Sett den før fra den vinkelen, men tull ble visst ikke aktuellt!! (samboeren sin tatovering forresten) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Syns denne var rimelig fet, men hva heter denne skrif-typen? den skal jeg ha på under armen, bare med ungen sitt navn Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Noen som kan anbefale noen tattoo sjapper i Lillehammer-Hamar-Oslo området? Også i Ålesund! Hvor dem er flinke!Skal tattovere ALEXANDER nedover overarmen min. Are ( http://www.tattoos.no ) har skills! Holder til i sentrum. Ellers har jeg hørt rykter om en kar på Hareide som har starta sjappe. Skal visstnok være ganske flink. Julie (Tidligere Julies tattoo) har ôg åpnet lokale på Moa Nord kjøpesenter. Anbefaler Are tough. Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Har ingen tattovering enda, men skal ta om ca 2 uker. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeviGirl Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Der har vi skikkelig cumcatcher! :D Hey.. You suck! Det er venninna mi sin tatovering, og det er overhodet ikke det.. She rules.<3 Siter ¤~DeviGirl~¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Skal jeg love deg at det ikke er!!Sett den før fra den vinkelen, men tull ble visst ikke aktuellt!! (samboeren sin tatovering forresten) :ass: :angelsmili: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Mine tattoos :) Denne er ikke helt ferdig enda.. Del 2: De andre: Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Første min. 750kr. Tatt på Dark Force tattoo i Fr.stad. Den andre. omrisset. Den andre fylling av farge. 2000kr hittil, greier ikke å bestemme meg om jeg skal gjøre noe mer med den. Tenker seff på mer, men vet ikke hvor og hva ennå. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Hey.. You suck! Det er venninna mi sin tatovering, og det er overhodet ikke det.. She rules.<3 hehe, takk for at du ''passer på'' meg! hehe :) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2007 Mine to. planer om en del mer men alt koster jo som kjent penger. [[/img] edit: en forsvant. hmmm... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 den siste nå..blir fort flere ;) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 http://www.facebook.com/photo.php?pid=674765&id=700590630 Tok den for 3 uker siden. Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 http://www.facebook.com/photo.php?pid=674765&id=700590630 Tok den for 3 uker siden. Den var orginal må jeg si! Men er den ikke skeiv som en homo, eller står du ikke helt rett..? Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Legger ut noen bilder av mine jeg oxo.. Snakker vi Jin Kazama sin tattoo som bare er snudd opp ned her eller:D Skulle ta den i går, men han tegna den litt om så ble den forliten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 har tenkt litt på navnene til guttungene mine, da med f.dato under navnene... time will show, uansett blir det vel teksttypen Herald..(ofte brukt på enkelte aviser, i utgangspunktet engelske...) Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg