Polardego Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Her er et annet rat-objekt tilsalgs, om mulig enda særere... http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=2891 Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 steike..må jo være idiot som tenkte å bruke en 76mod! som delebil for bilcross bilen sin.Det florerer ikke akkurat av så gamle som er såpass fast i stålet. Så er det jo veteran også som har div økonomiske fordeler. Hva er det slags modell den andre du har fått tak i? joa. det hadde vært synd om akkurat denne hadde blit deler ja. men i hans forsvar så viste han ingenting om bilen da. den andre er også en veteran 1977 mod. ja det er økonomiske fordeler. vaiavgifta er jo bare 300kr på en veteran. wooho men den andre er ikke i så bra stand som den jeg har fra før av da. menmen Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Heldig der da. En annen ting er forsikringen hvis du har en bruksbil registrert på deg fra før. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Hei. etter mye om og men har jeg bestemt meg får å fårtsette prosjektet å jobbe så mye som mulig med det. men med jobben så blir det jo desverre for skjeldent. men lurer på en ting vilke dekk dim er finest på disse felgene vil ha mye strekk. osv. 7X15 skal legge ut noen nye blider etter at jeg får kommet mæj ut i garasjen i dag. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 165/45-15 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 165/45-15 :) takker:thumb vet du om det kommer til å bli mye forskjell om man bruker 165/50-15 istede for 165/45-15?? Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 hmm kip melding av sjefen i dag da jeg kom ut i garasjen. måtte på jobb tidligre en ventet. så får ikke jort så mye i dag skal lakke en del motordeler og kjøpe inn lit pusse utstyr. legger ut noen bilder fra di siste dagene satt inn vann temp måler og turteller men den skal jeg bytte ut. har fått slipt ned og grunna den ene bakskjermen og en liten bulk. lit motorvask og polering har det blitt tid til. og lakket eksos. seff med varme bestandig lakk! Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Har et sett 165/50-15 liggende, nye... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Og jeg har ett sett med Continental 165/45-15 liggende, nye de også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Så bra ut det motorrommet ditt:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 og. pris på di dekkene dere har?? fant disse på dekkonline Bridgestone Potenza RE 040. 165/50 R15 492,20 NOK og Nankang NS-2 165/50 R15 385,00 NOK så om dere har badre tilbud å komme me så sier ikke jeg nei takk. har da gjort lit it dag og. før etter har da ikke vasket selve motor rommet men det står før tur. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Så bra ut det motorrommet ditt:) takk. hvordan går det med Tha ratzie da?? er dere ferdig kansje?? Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 hehe..Er ikke ferdig nei,men kommmer en update snart. Ble som sagt porr motoren din ja:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 fått gjort litt i dag tidlig da. fikk tatt den andre bakskjermen og begynt på bakpartiet med pussing og spakkling. hei noen som har bilder av einser med disse felgene på?? Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Detta ser jo spennende ut! velg de felga:) åh alle har jo KROM lister rundt rutene!! sliter som f å finne det jeg, har fått tak i ny list å ny krom til fronten men. IKke ellers :( meen tilbake til din, stå på, følger med her Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg