Olsen_nissan Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Veng.no :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Veng.no :) e det æj som e tard eller e det vaaanskelig å bestille fra veng.no finner ikke noen mte registrere bestilingen på.:hvaskjera Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 e det æj som e tard eller e det vaaanskelig å bestille fra veng.nofinner ikke noen mte registrere bestilingen på.:hvaskjera hehe:P Jeg veit ikke.. Veng er helt håpeløse ang bestilling.. Men trur nok å ringe er det beste.. Mail svarer de ikke på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWo Skrevet November 11, 2007 Rapporter Share Skrevet November 11, 2007 Mekonomen har frontlepper til einer. Bare å sjekke på webshopen deres. Siter VW Corrado G60 -91 VW Golf 1.5 C -83 (vinter-/bruksbil) VW Golf 1.6 GL -88 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Har bestillt en masse fra veng, men bestiller med telefon da det kanskje kan virke mere seriøst en en mail.. Par tre dager seinere, så har pakken kommet.. Tipptopp!! Ingenting og klage på Mekonomen har frontleppe på webshoppen, men e ganske sikker på at dem bestiller via veng.. Så da kan du likesågodt kjøpe direkte derfra. Har dårlig erfaring med mekonomen og kjøp av varer dem ikke har på lager.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Har bestillt en masse fra veng, men bestiller med telefon da det kanskje kan virke mere seriøst en en mail.. Par tre dager seinere, så har pakken kommet.. Tipptopp!! Ingenting og klage på Mekonomen har frontleppe på webshoppen, men e ganske sikker på at dem bestiller via veng.. Så da kan du likesågodt kjøpe direkte derfra. Har dårlig erfaring med mekonomen og kjøp av varer dem ikke har på lager.. har bestilt via en kompis som jobber på bil xtra på bardufoss. og si dæm deale med veng så ordan det sæj. får delan på frdag tippe æj.da blir d sikkert montering :happyhappy: Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 hei en stund siden nå. men blir lite tid til einsern min for tiden. + at jeg venter på en masse deler enda. btw noen som har noen erfaringer med far out parts?? men noe blir jo gjort. har sand blåst bruer foran og bak. noen bilder tatt me mobil kamra. fant denna i teoriboka til bil lappen hadde vert bra!! :happyhappy: drar i forsen i januar så da triller jeg tralla på låven og løfter den fra bakken. så tar jeg det opp igjen når jeg kommer heim igjæn. men skal få gjort så mye som mulig før den tid! Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Har handla mye hos Fareout Parts... Seriøst firma og aldri noe tull... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Har handla mye hos Fareout Parts... Seriøst firma og aldri noe tull... helt særiøst jeg har bestilt noen få deler dær i fra og di kom aldri! og di svarer ikke på mail og når jeg ringer så finner di aldri ut noe! men har ikke gitt opp enda. og i den sammenheng er det noen som har pene stone guards til einser?? Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 helt særiøst jeg har bestilt noen få deler dær i fra og di kom aldri! og di svarer ikke på mail og når jeg ringer så finner di aldri ut noe! men har ikke gitt opp enda. og i den sammenheng er det noen som har pene stone guards til einser?? Mener de har lagt ned jeg om jeg ikke leste feil på vortex? Mange missfornøyde kunder der,er vel en stund siden du handlet med de cheron? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Mener de har lagt ned jeg om jeg ikke leste feil på vortex?Mange missfornøyde kunder der,er vel en stund siden du handlet med de cheron? I fjor vinter... Ikke så lenge siden.. Bestilte 2 sett med sånne steinsprut beskyttere.. Men solgte alt jeg hadde nå i våres... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Ser bra ut dopey..hva er den guffen du har hadd på delene?:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Ser bra ut dopey..hva er den guffen du har hadd på delene?:) tetrosel eller nå sånt blir såm asfalt når d stivner. ville greier. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Fått gjort noe mer du da?:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 nja. har satt på understellet igjen. men bortset fra det så har jeg fått front lyktan mine mens baklyktan mine kommer i januar. etter før Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg