Jon Arne Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 ah...løfter utsenet veldig mye de der. Kråm grill å greier å:P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 ah...løfter utsenet veldig mye de der.Kråm grill å greier å:P ja dæm gjør det. heeei ska d vær så ska dvær!! :happyhappy: kordan går det me einsern dokkers?? Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Joda,sant det:) Den står å venter på å komme inn i en varm garasje. Håper det blir før neste helg:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Joda,sant det:) Den står å venter på å komme inn i en varm garasje. Håper det blir før neste helg:) høred bra ut. min ruller sikkert in på låven om ikke så lenge. skal i forsvaret no i januar så blir et lite opphold dær da. men kommer steeeerkt tilbake etter endt tjeneste. såskal jeg gå bil skade og lakk når jeg kommer hjem igjen. håpper det setter fart på prosjektet om en strøken einser. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 hehe, du skal vel inn i bardufoss da, er i rusta leir jeg nå, har ikke sett bilen din :O Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 hehe, du skal vel inn i bardufoss da, er i rusta leir jeg nå, har ikke sett bilen din :O[/QUOdet Det e muli det. kommer an på hvor jeg søker meg til. næj bilen er ikke på veien enda, men det blir sikkert ikke så lenge til jeg får tatt mmeg en prøvetur.har lit tenings problemer akkurat nå så skal fikse det så blir det en test tur. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Militeret ja,skal vel dit jeg også. Har ikke hørt noe mer fra de da men:P Når drar du og når er du hjemme igjenn da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Militeret ja,skal vel dit jeg også.Har ikke hørt noe mer fra de da men:P Når drar du og når er du hjemme igjenn da? vet du når sån ca du skal?? drar 7 januar og kommer hjem rundt nyttår 08-09 tenker jeg. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 helt særiøst jeg har bestilt noen få deler dær i fra og di kom aldri! og di svarer ikke på mail og når jeg ringer så finner di aldri ut noe! men har ikke gitt opp enda. og i den sammenheng er det noen som har pene stone guards til einser?? http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3479096 Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 ferdig om 17 dager jeg :D Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 vet du når sån ca du skal??drar 7 januar og kommer hjem rundt nyttår 08-09 tenker jeg. Vet ikke,sendte inn et brev(ikke sesjon-brevet) da jeg var 17,nå er jeg 18 og et 1/2år, å jeg har ikke hørt eller sett noe:P hehe Men over til bilen..Skal du smøre på noe annet på de delene du har klisset til med sånn asfalt-greier?:P Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Vet ikke,sendte inn et brev(ikke sesjon-brevet) da jeg var 17,nå er jeg 18 og et 1/2år, å jeg har ikke hørt eller sett noe:P hehe Men over til bilen..Skal du smøre på noe annet på de delene du har klisset til med sånn asfalt-greier?:P oki. næj hadde ikke planer om det. dette vireker uhyre sterkt men må hvordan det arter seg. men tror det skal holde. hvordan d?? trur du ikke det e nokk?? Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 ferdig om 17 dager jeg :D heldig du. går du vakt og sikring, transport eller noe slikt?? Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Har ikke prøvd det stoffet,så jeg skal ikke gi deg noe fasit. Men jeg ville nok ha påført tectyl med tanke på steinsprut,vann og lyddemping:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dopey Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Har ikke prøvd det stoffet,så jeg skal ikke gi deg noe fasit.Men jeg ville nok ha påført tectyl med tanke på steinsprut,vann og lyddemping:) hmm ja sikkert ingen dum ide det. men det får vente inn til vidre. Siter 1976 Volkswagen Golf L 1,1 1977 Volkswagen Golf hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg