Angus-Young Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Kan du hjelpe meg? Kan noen modde den her får meg? Vet det er litt dårlig kvalitet på bildet men håper det går bra. Har ingen spess ønsker. Eller bare at den er Turkis, Og at den beholder bakgrunnen. Bildet på : http://-seigmenn-.piczo.com/?preview=y&g=41190454&cr=7&rfm=y Siter "I had a dream.. But i don`t wanna talk about it." Arti viss Martin Luther King hadde sagt det xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Trur det blei Turkis. Er ikke helt sikker :D Tok meg også tid til å senke og fjerne skilt ;) Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angus-Young Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Trur det blei Turkis. Er ikke helt sikker :D Tok meg også tid til å senke og fjerne skilt ;) Takk! Du Har ikke mulighet til og sette no Scoop på Panseret? :D Siter "I had a dream.. But i don`t wanna talk about it." Arti viss Martin Luther King hadde sagt det xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 skal se om jeg finner no edit: hva med en sånn :D Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwayDude Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Fantastisk styling Siter Det er bare kvalitet som funker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juli 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Jeg trenger også noe hjelp til modding. Send meg en PM om du har tid så kan jeg sende deg bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg