Gå til innhold

opp pussing av felger,trenger tips råd

Ranger emnet


theopelking

Anbefalte innlegg

Hva med å sandblåse først? Lettere da... men husk å pusse der man skal sparkle ellers detter den av igjen.. :D Skal gjøre dette med 9x16"'era min ei vinter jeg... mye hakk og kantskade der å ja...

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;1938387']BARE kroker å dritt;)

 

har du bilde av endlig resultat?

 

du lakka med sprøyte?

 

 

kan få tatt noen bilder her,ble ganske bra=) brukte denj "proff" sprøyta på biltema,funke helt fint til sånne småe ting=)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sandblåse først? Lettere da... men husk å pusse der man skal sparkle ellers detter den av igjen.. :D Skal gjøre dette med 9x16"'era min ei vinter jeg... mye hakk og kantskade der å ja...

 

 

jau må pusse ned før sparkling jah=),sikkert vært mye bedre å sandblåst først,men så har jeg aldri prøvd å sandblåse før så vet ikke hvordan det funker=/,men ligger kansje noen tips å sånn hvordan man gjør dte her ?

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau må pusse ned før sparkling jah=),sikkert vært mye bedre å sandblåst først,men så har jeg aldri prøvd å sandblåse før så vet ikke hvordan det funker=/,men ligger kansje noen tips å sånn hvordan man gjør dte her ?

 

Sandblåsing er ikke så vanskelig, man må bare ha riktig utstyr.

 

Helt OK video som viser hvordan det funker: http://uk.youtube.com/watch?v=kDQ2wBrg9Iw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår