Berge Racing Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Xboxen, men har ordna ny xbox nå. Så blir det Forza 2 + Ratt til tirsdag :) Så kan vi drifte. Den er grei, var morro forrige gang:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Hakke drifta med deg før tror jeg men blir denne gangne:) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Skulle gjerne hatt det designet når jeg fikk Forzan igjen ja. Elsker gatebil taxin din;) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Moe Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Stilig den der! Hvis du vil oppgradere den litt etterhvert, kan du lage I'n i TAXI med flamme over. Da blir det enda mere likt orginalen:) Eks: - Joachim Siter joachim_gitar@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berge Racing Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Skulle gjerne hatt det designet når jeg fikk Forzan igjen ja. Elsker gatebil taxin din;) Du kan sende over en bil når du ser jeg er på så kan jeg klistre det på for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berge Racing Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Stilig den der! Hvis du vil oppgradere den litt etterhvert, kan du lage I'n i TAXI med flamme over. Da blir det enda mere likt orginalen:) Eks: - Joachim tja, det skulle vell la seg gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 BergeRacing aight ;) . Takker for det. Sender til Tirsdag forhåpentligvis:D Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berge Racing Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 BergeRacing aight ;) . Takker for det. Sender til Tirsdag forhåpentligvis:D Den er grei, snakkes da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Jepp;) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg