valrun Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Hei Jeg bruker MG Watermagnet, MG Mikrofiber og MG påføringssvamper. Hvordan skal disse vaskes? Kan jeg putte alt i vaskemaskinen sammen ? Hva med vaskemidler? Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Jeg vasker alt av bilpleie-ting samtidig. Kan være greit å skylle pads osv i vann først, for å få vekk rester av produkter. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men man skal ikke bruke tøymykner. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Microfiber er finvask/hurtig vask 40c med Milo (hva jeg gjør) samme med pads ol, men ikke sammen med MF produktene. Ikke tørketrommel og ikke tøymykner og helst ikke vaskemiddel i pulverform... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Jeg bruker ei bøtte med Pinnacle Micro Rejuvenator på microfiber som ikke er møkkete eller kun har polish på seg, er det noe som er mer møkkete så er det milo og vaskemaskin som gjelder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg