Gå til innhold

Kan vi ikke lge inn noen vitser her kjeder meg jeg

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

En på svensk, men det duger vel...?

Det var en gång en man som hade ett sjukligt stort begär av vita bönor i tomatsås.

Han älskade verkligen bönor, men de resulterade alltid i pinsamma och ibland livliga biverkningar.

En dag träffade han kvinnan i sitt liv.

När det gick upp för honom att giftermål var en naturlig följd, tänkte han för sig själv:

'Hon kommer aldrig att acceptera mina vita bönor med tillhörande effekter'.

Han tog beslutet att kvinnan var värd att offra allt för, och slutade att äta bönor.

Kort efter det gifte sig paret lyckligt.

Några månader senare,när mannen var på väg hem från jobbet, gick hans bil sönder och eftersom de bodde på landet, ringde han sin fru och sa att han skulle bli sen eftersom han blev tvungen att gå hem.

På vägen hem gick han förbi en liten restaurang.

Hans näsborrar fylldes av den (för honom) underbara doften av vita bönor i tomatsås!

Då han fortfarande hade flera kilometer kvar att promenera innan han kom hem,tänkte han att han nog skulle hinna "gå av sig" alla oönskade effekter.

Han gick in på restaurangen med skälvande steg och beställde en tredubbel portion med bönor.

Hela vägen hem var en utdragen vädersläppning.

Han puttrade upp och ner för backarna i ett härligt lyckorus.

När han närmade sig sin uppfart kände han sig tämligen säker igen.

Hans fru mötte honom i dörren och verkade lite uppspelt.

Hon utbrast,

"Älskling, jag har ordnat en underbar överraskning till middagen ikväll"!

Hon band för hans ögon, och förde honom till hans plats vid änden av bordet.

Hon fick honom att lova att inte tjuvkika.

I samma ögonblick kände han att han hade ytterligare utsläpp på gång.

Just när hon skulle ta bort ögonbindeln.

så ringde telefonen.

Hon avkrävde återigen löfte om att han inte skulle tjuvkika och gick och svarade.

Mannen tog tillfället i akt och flyttade vikten till ena benet och släppte lös.

Den var inte bara högljudd,utan även mogen som ett ruttet ägg.

Han hade svårt att andas och trevade efter sin servett och viftade frenetiskt.

I luften runt omkring sig.

Hanbörjade just att återhämta sig, när han fick behov igen.

Han lyfte på ena skinkan och "brrriiiippppp"!.

Det lät som en dieselmotor på högvarv och luktade värre.

För att förhindra kvävning fläktade han med armarna ett tag i förhoppning om alt lukten skulle försvinna.

Saker och ting hade nästan återgått till det normala när det var dags igen.

Återigen lyfte han på skinkan och släppte loss.

Den här var en prisvinnare; rutorna skallrade, tallrikarna på bordet skakade och en minut senare var blommorna i fönstren döda.

Medan han höll ett öra på samtalet i hallen, och samtidigt höll sitt löfte om att inte tjuvkika så fortsalte han att ge efter för sina behov i ca 10 minuter.

När han hörde att samtalet höll på att avslutas (samtidigt som hans ensamhet och frihet tog slut), lade han sin servett snyggt tillrätta i knät och log förnöjt.

Hela han utstrålade oskyldighet när hans fru kom in i rummet.

Hon bad om ursäkt för dröjsmålet och frågade om han tjuvkikat på maten.

Nöjd medhans löfteshållande, tog hon bort bindel och utbrast "Surprise!!!"

Till mannens förkräckelse satt det tolv inbjudna middagsgäster runt bordet.

lol lol lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harald treffer ei blondine på byen lørdagskvelden, og det ender med at de begge havner hjemme hos Harald, ganske fine i farten.

Hun slenger seg ned på sofaen, sprer beina, og oppfordrer Harald til å stikke en finger inn i seg. Harald følger oppfordringen.

-Stikk inn de andre tre!

som sagt, så gjort.

-Nå kan du dytte inn hele hånda!

Harald gjør som hun sier.

-Og nå den andre hånda!

Harald dytter den inn.

-Og nå: KLAPP!!

Harald forsøker men...

-Jeg klarer det ikke!! stønner han.

Et selvtilfreds smil brer seg over blondinas ansikt.

-Ganske trang, ikkesant??

2010 Mitsubishi Outlander Instyle+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise hadde en skjønn, gammel hannkatt, og den stelte og dullet hun med ved enhver anledning. Hun elsket den over alt på denne jord. St. Peter syntes dette var slikt et rørende tegn på omsorg at han dro på besøk til Lise og sa:

- Siden du har vært så snill og god mot denne katten din og stelt så pent med den, skal du få ett ønske oppfylt. Hva ønsker du deg?

Lise tenkte seg om et øyeblikk, så sa hun:

- Jeg ønsker at katten min skal bli en høy, kjekk kar i passende alder for meg, og han vil elske meg like høyt som jeg elsker ham.

- Da skal det bli slik! sa St. Peter, og øyeblikket etter stod den kjekkeste mannen du kan forestille deg foran henne.

Lise ble stående helt stum av beundring. Da sa mannen:

- Ja, ja, nå kan du angre på at du kastrerte meg i fjor ...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt over at livssyklusen egentlig skulle vært omvendt?

-Først skulle man dø for å bli ferdig med det verste først.

-Deretter skulle man leve på gamlehjemmet for så å bli sparket ut når man ble for ung.

-Så vil man få gullklokke og begynne å jobbe.

-Så jobber man i førti år til man er ung nok tilå trekke seg tilbake.

-Deretter gjør seg klar til å begynne på ungdomsskolen.

-Etterpå er det barneskole, deretter blir man barn. Man leker, har ingen forpliktelser eller ansvar, blir spedbarn, kryper tilbake til livmoren og tilbringer resten av de ni månedene flytende i 37 grader pluss før man avslutter som en orgasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagskake med banan

Ingredienser:

2 myke armer

2 velformede ben

2 leende øyne

2 melkeholdere

1 form foret med pels

1 banan

Fremgangsmåte:

Se inn i de leende øynene, ta ut de velformede ben, hold i de myke armer, tilsett så bananen, føl på melkeholderne til formen er smurt.

Når bananen er myk er kaken ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Pappa, hvordan ser en vagina ut?

- Gutten min, før sex, ser en vagina ut som en rød rose, med bløte deilige blader, og med en lukt av deilig parfyme.

- Hmm, sier gutten,

- Hva med etter sex?

- Har du noen gang sett en bulldog spise majones?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bill Gates og St. Peter.

En dag må også Bill Gates forlate oss og han kommer til St. Peter. St. Peter sier til han: "Jeg er sannelig ikke så sikker på om jeg skal sende deg opp eller ned. På den ene siden har du jo brakt mye nyttig til folket. På den andre siden har du jo lurt til deg mang en kontrakt og gitt mange folk mye hodebry. Jeg har derfor valgt å la deg velge selv. Jeg skal ta deg med og vise deg de to stedene, så skal du få velge."

Først gikk de til helvete. Bill fikk se inn. Der inne var det stor fest og det løp mer eller mindre nakne damer rundt der inne.

Så gikk de opp til himmelen. Der var alt stille og rolig, og alle var i harmoni med hverandre.

Da Bill og St. Peter kom tilbake til porten spurte St. Peter: "Nå, hvor vil du, da?"

"Jeg synes nok at himmelen er fin og fredelig, og skyene minner meg om Windows-logoen. Men jeg må innrømme at helvete er mer forlokkende." Så blei Bill sendt til helvete.

Da det hadde gått noen uker kom St. Peter til helvete for å se hvordan det stod til med Bill Gates. Da så han Bill henge på en murvegg, mens flammene flakket oppover han og Satan torturerte han på verst tenkelige måter.

Da Bill fikk se St. Peter, skreik han: "Det var ikke dette jeg ble vist da du viste meg rundt her. Hvor er alle kvinnene blitt av!" Da svarte St. Peter: "Å, det var demo-versjonen, det!"

1997 Audi A8 (S8 wannabee)

1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no)

2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline

99/00 Suzuki Gsxr 750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En høne og en hest lekte på et jorde, og plutselig falt hesten nedi et gjørmehull og kom seg ikke opp.

"Skynd deg til gårdeieren og få hjelp" skrek hesten til hønen.

Hønen fór av gårde, men gårdeieren var ikke å finne.

Hønen hoppet inn i gårdeierens Mercedes, kjørte i full fart ut på jordet, og fikk slept hesten opp av gjørmen.

Neste dag lekte de på samme stedet, og denne gangen var det hønen som var så uheldig å ramle ned i gjørmehullet. Også hønen ropte og bar seg og nå fikk nå hesten se å skynde seg til gårdeieren etter hjelp.

Men hesten bare stilte bakbena på fast grunn på hver side av hullet og sa: "Ta tak i utstyret mitt og dra deg opp etter det, så er du reddet". Hønen så gjorde, og kom seg i sikkerhet.

Historiens moral:

Er du utstyrt som en hest, trenger du ikke Mercedes for å skaffe deg høne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider