Dimmu87 Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 passerte en clio V6 rett framfor nasa mi på veg frå jobb i rådalen å eg nådde den gjenn ned mot damnarksplass, jævla kul bil :D sølvgrå med to vulgært store enderør og ferdinand motor dekal.. såg foresten ei feet porsche GT3 som hadde lik dekal med milf bak rattet søndag på statoilen ved damnarksplass.. + en svart R33 ved lagunen i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 http://www.ferdinand-motor.no/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Itemid=54 ? Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 "Nei ThunderCable, det var helt sikkert ikke den" Tror du kan droppe det spørsmålstegnet :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 var muligens den ja, hehe.. men eg syns den hadde større enderør då eg såg den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 blei spotta en sånn på Dal, Akershus på fredagen som var:) (kompis av meg som spotta) frekk bil:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sem Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 snuste litt på denne bilen i fjor sommer og hadde meg en prøvetur. motor på 255hk er plassert i "baksetet", bakhjulstrekk og bilen har fått en bredding på 18 cm ellerno. satt som en tyggis kan du si:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg