high octane Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Hei. Lurer litt på hvem folket synes har den råeste sangstemmen. Jeg for min del synes Bjarne Brøndbo(DDE) eller Bonnie Tyler høres ganske råe ut. Ingen ting som slår en utefest med DDE og rai rai for fullt trøkk en sommerkveld. Det tar av. Flere som har noen favoritter? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Roy Khan fra Kamelot Philip Anselmo X-Pantera vokalist Edward Kowalczyk fra Live Freddie Mercury(R.I.P) fra Queen Chris Volz fra Flaw Kunne ramset opp flere, men disse er vel de første jeg tenker på når det er snakk om vokale ferdigheter.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Hm. Den var interessant. Roy Orbison, Bob Dylan, til de rette sangene, Freddy Mercery, Johnny Cash og ganske mange flere. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Mika prøv di lyse tonene på et par av sangene hans, syyyyykt... Freddie Mercury er jo en legende da, men sånn helt seriøst, så har jeg jææævlig lyst å høre Mika covre Freddie Mercury på et par Queen-sanger! Jeg tror det kunne blitt bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Uten tvil Aylar,Lene Alexandra og Helene Rask.. Stemmene deres er HELT sykt,og kan konkurere ut både Mika og Freddie LETT.Rart at de ikke er blitt så populære.. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Moroklumpen, Hansy. Helene Rask kan én ting, og det er å diskutere sminke. Det har jeg en god kilde på. Dog, det var vel poenget ditt. ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camaro z28 Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Det er og har vært mange gode vokalister.Tar de tre første popper opp i skallen:) Ronnie James Dio David Coverdale Freddie Mercury Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Chris Martin eller hva han heterforno i Coldplay Sivert Høyem Freddie Mercury sikkert noen flere for oppdatere om ejg kommer på noen Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 han her går vel ikke akkurat under samme som de som er lista opp her, men jeg digger stemmen og musikken til Nate Dogg :P Men, så er jeg litt rar, men han har ei rå, spes stemme! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Hmm, Nils Lofgren er egentlig ganske bra.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Nelly Furtado Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Vokalisten i linkin park Brian Molko, Placebo Bassisten i Dummu Borgir Till Lindemann, Rammstein Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 vokalisten i Hinder og creed har fete stemmer:D Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Hmm, ja.. Vokalisten i Seether og Nickelback, Steven Tyler fra Aerosmith, Sivert Høyem fra Madrugada, Vokalisten i Kaizers Orchestra og vokalisten fra Major Parkinson har bra stemmer, syns jeg Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Bruce Dickinson har en meget kraftig og fyldig stemme synes nå jeg :) Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg