Olsen_nissan Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Haha.. wtf, mira craig?? Uff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Corey Taylor(Slipknot og Stone Sour) Eddie Vedder (Pearl Jam) Blackie Lawless ( W.A.S.P.) Råeste jeg vet om. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Jack White i The White Stripes.. Bandet suger, men bra stemme. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodharry_ Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Vokalisten i wintersun,usikker på navn.. Imogen Heap. har bare hørt en låt av dem, Hide and Seek, men fascinerende stemme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 hør på stemmen til kjærringa i DUNE! Får ståpels, og ennda mere stå av stemmen hennes... Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Haha.. wtf, mira craig?? Uff må si jeg stussa på det også. Forferdelig musikk å høre på syns jeg. Men dama er pen:D Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 må si jeg stussa på det også. Forferdelig musikk å høre på syns jeg. Men dama er pen:DSkjønner ikke helt hvorfor et pent utseende liksom skal bety at man da kan synge... "Jeg har vært fotomodell,nå skal jeg lage plate" <-:hvaskjera :shake ...Hater hjernetomme bimboer som låter som et lass høner på fylletur til Kjøben som skal "vinne musikkverdenen" fordi de har silikon og 11 ganger under kniven + 242487240 timer på gymmen... Har ikke en dritt med musikk å gjøre,IMHO. Come to think of it,ikke med gatebiler heller. Get a life... (posten er ikke rettet spesifikt til deg,UltimateVW. :) ) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg