Pudding Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 En jeg kjenner med 200sx s13 har fått godkjent sitt Pedersen racing sarposborg bøyde selvbygger bur hos biltilsynet. Men dørstreverene måtte være skrudde og de skulle ikke være på under normal gatekjøring. Dette et et normalt helbur med kryss og ekstrarør bak. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 eneste forskjellen på dette og norsk "Fia" bur er at hoved bøyla skal være min 45mm i diameter Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 takker og bukker for tegninger :) har gått i meg selv, og funnet ut at et kryss i bakruta, det kan jeg overleve.. hehe!! men hvordan blir dette til en bil med 4 dørrer.. nå skal jeg jo og kunne ha folk i baksete.. hehe :) er det bare og utvide fra b stolpen til c stolpen eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 takker og bukker for tegninger :) har gått i meg selv, og funnet ut at et kryss i bakruta, det kan jeg overleve.. hehe!! men hvordan blir dette til en bil med 4 dørrer.. nå skal jeg jo og kunne ha folk i baksete.. hehe :) er det bare og utvide fra b stolpen til c stolpen eller?? Skal ikke si det for sikkert men jeg tror ikke det blir noe særlig for passasjerene dine å sitte baki hvis du skal ha ett godkjent bur. Det er da alltids plass til baksete osv, men det må jo litt rør og kryss for at de skal være godkjent. Tenk all den FIA polstringen du trenger. Og for all del ikke lag deg ett egentenkt, dårlig sveiset bur. Det kan gjøre vondt værre om du reiser rundt noen runder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 går greit og lage demonterbart kryss... værre med bakoverstrveren som skal gå bak over og på skrå ned i (45 Grader) mot inneskjerm/ karross Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2+2=quattro Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 kan man ikke bare lage alt bak hoved bjelken demonterbart, altså man kan bygge bil om til banebil med fullbur på et par timer, der alle fester er sviset fast og gjemt under baksete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 thja kansje spørs da hva BT sier .. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg