einsereier Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 tenkte jeg kunne ta et par ord om min corrado G60. først på lista står hellakkering, skal inn mandag uke 29. den har chip av ukjent merke men den får for mye bensin tror jeg for den skyter ved bråe girskift (stikkflamme ut av bakpotta) har bestilt 90 bend med kn filter 276 kam 68mm reimhjul af måler fremre motorfeste i aluminium sterkere reim til lader + litt småtterier. bilder kommer!! har nettop kommet hjem fra verkstedet nå ,begynte ribbing av bilen 1930 fredagskveld og har bare takluka og frontfanger igjen. den ene sideruta bak smalt under demontering men det gjør ikke så mye da jeg jobber hos en glassmester:) blir ny frontrute i samme slengen for den tror jeg ikke noen har fått ut hel ever! har et lite rusthull i frontrutefalsen og et ganske stort i kanalen på høyre side. ellers ganske hel og pen. grunnen til omlakk er at den jævla tornadorøde fargen falmer hver gang man vasker den. dette er min andre røde G60 så jeg gidder ikke all poleringa. nå er det natt! Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Velkommen etter. Bare småting igjen å montere på min. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 søkke så mye deler det er på en corrado! gleder meg ikke til å sette sammen bilen igjen. håper min blir like pen som din autotune. det var vel du som skal lakke min? kan jeg få den trillet over til dere i morgen kveld? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Mange deler som skal på plass, og IKKE enkelt å huske hvor allt skulle sitte. Går sikkert bra å få den trille inn på verkstedet. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 da var lørdags kvelden avsluttet:) ringer deg autotune. er ikke hver dag jeg drar festen til 0700 om mårrran! Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg