Messias Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Hehehe, ja, nå får jeg jo ikke kjørt den selv på bane uten lappen :( Sier i fra veit du ;) Du kan ikke la han kjøre bilen din? fyren kan jo ikke å kjøre ! Er ikke den der ombygd fra 320 elns? Mener det er den som ble bygd om av en fra sørum, Lars Jødhal, fetteren til Vidar! Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 kan ikke Å kjøre?!? du kan jo IKKE Å snakke norsk du da din jævla same! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Hehehe, ja, nå får jeg jo ikke kjørt den selv på bane uten lappen :( Sier i fra veit du ;) hehe.. Møt opp den 10 Aug. davel:) jeg skal nokk utpå med prezaen! Lære meg å bruke 4x4 på asfalt.) blir morro. Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Er ikke den der ombygd fra 320 elns? ombygd 316 det der:) kjørt denne bilen, den flytter på seg:) mine gamle felger på den og:)(dvs jeg kjøpte de nye og solgte de til han som laars handla bilen av før jeg rakk å bruke de) Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Nei, det var nok ikke meg. Var i Drammen på dagen, men det var med Cosworthen på vei ned til Mandal for å kjøpe M3'en :) Hva slags bil var dere og henta? :) Denne henta vi: :) Har du noen planer med bilen? Nå som du har litt tid:uhhmmwhat?: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 har du ikke lappen din galning? da syns jeg neste du må få noen til å kjøre deg når du skal hente bilen ;) har forresten parkert bilen i garasjen nå, så den står bare å venter på deg til uka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Mistet lappen på vei hjem fra deg på fredag :( Blir kjørt ned og har med en til som kan kjøre den hjemover, hehe! :) Har faxa inn papirene, stikker og leverer siste i morgen :) Planer med bilen? Tja, litt småtteri... shine den og få den fin og strøken ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Er bilen godkjent med motoren eller? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg