Gå til innhold

Grå Supra MK3 Drammen..

Ranger emnet

kodenm

Anbefalte innlegg

Gjest sicarlse

jeg er sindre.

vet bare hvem du er siden du har fet bil liksom:) det stod rally-may på panseret til den gamle corollaen din, som ganske ofte stod i nærheten av søylekilen.

holder til på tømmerstø. kjører en rød og blå volvo 240. blått panser med GITTE og et hjerte rundt tagget på panseret. ganske sahbby egentlig:) umulig å ta feil av bilen:D

holder til en del på yxen jeg og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sindre.

vet bare hvem du er siden du har fet bil liksom:) det stod rally-may på panseret til den gamle corollaen din, som ganske ofte stod i nærheten av søylekilen.

holder til på tømmerstø. kjører en rød og blå volvo 240. blått panser med GITTE og et hjerte rundt tagget på panseret. ganske sahbby egentlig:) umulig å ta feil av bilen:D

holder til en del på yxen jeg og..

den har jeg sett ja.. hehe corollaen var min aller første bil det.. den fikk kjørt seg:-P

da sees vi sikkert på yxn da vettu..

http://www.thisgirlgoessideways.com

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sååå..hvordan er bilen? var vel ikke du som var innom å sladda i fjordparken natt til søndag?:)

er fornøyd jeg:-D må ha litt mer hester bare så blir det fint.. og kansje få sveisa sperra.. må bare få testa den ordentlig først.. hadde ikke prøve skilt så jeg får ikke prøvd den ordentlig før i morgen:-P

så var nok ikke meg som sladda nei.. fikk sladda ifra meg nok på rudskogen jeg på fredag:-D

http://www.thisgirlgoessideways.com

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...