Gå til innhold

Mitt vidunder ;)

Ranger emnet

-Veritas-

Anbefalte innlegg

Hei,

Da er det en uke til go vogna kommer till gården! :)

Det er en 1984 Volvo 240 type beige stygg :p. planen er som følge:

- Lakke svart

- Senkes 40mm

- Effekt annlegg (trenger tips om hvor jeg kan få tak i best mulig til best pris)

- Turbo motor, men det blir på langsikt

- 850 Look Plast och Son styling sett (blir pusset på i garasjen nå)

-Alt interiør svart.

Bilder kommer etterhvert! Kommer sikkert til å trenge en del hjelp >.< :) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vil bare ha det for ingen andre har det =) Jeg liker ikke å ha det som alle andre, blir bare kjedeli. Jeg synes ikke den er stygg, men ser bedre ut hvis den er unique. Her er det ingen andre som har 850 look =)

Har og en liten plan me lyktene, du får se det på bildene når dem er klar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke mange som har 850 look der oppe nei.. Er jo da også en grunn til det.. :p

Men det er din bil, så jeg skal ikke nekte deg noe.. :b

Hvilken motor har du tenkt på da? Hva skal du gjøre med understellet?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Understell er ganske viktig egentlig. :p Selv kjører jeg med kappa fjærer som senker mer enn nok, gåene dempere, foringene eksisterer nesten ikke og slark i det meste, så blir ikke lenge til oppgradering av understell står først på listen hos meg..

Uansett.. Hvis du har penger i pungen, kan du satse AT.. Får du deg ei b23 blokk og 2 doble 45 gassere som tåler trykk, får du gaanske så mye sprut av den motoren.. Har selv kjørt en at med 2 doble og det gikk ganske rimelig for å si det sånn.. Ble litt overrasket av at en AT kunne være såpass kvikk. AT slipper du jo å skifte ledningsnett til også.. :b

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er klar over det. Jeg har bestilt 40 mm senkefjærer fra mekonomen, sikkert noe jalla men funker nokk. Har lyst på gule koni men økonomien er ikke på topp (student). Så faktisk en B23AT i Tromsø en plass, har tenkt masse på den =/. b23at me doble forgassere hadde gjort susen ja :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider