Gå til innhold

Kjøreskole. Når?

Ranger emnet

Slim!

Når burde en begynne på kjøreskole?  

77 stemmer

1. 1. Når burde en begynne på kjøreskole?

• 1 måned før man blir 18
      5
    • 2 måneder før man blir 18
      11
    • 3 måneder før man blir 18
      31
    • 4 måneder før man blir 18
      31

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg begynnte nesten rett etter jeg fyllte 16, like greit å gjøre seg ferdig med det nå så jeg kun har oppkjøring igjen og da får jeg også oppkjøringa så nærme etter bursdagen min som mulig.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte 6 mnd før, eg ville bare ha en gratis kjøretime, så ble det bare mer.. men då gikk det 1 og 2 mnd mellom noen av kjøretimene.. så det var bare tøys, fikk bare ekstra timer av det.. eg trodde eg kunne ta alt til jul, og få lappen tilsendt i posten på dagen, som var 2. april.. var jo leif :rolleyes: (meneg fikk lappen på dagen då)

men det e greit å begynne en stund før, kjenner mange som har begynt rett før og ikkje fått lappen før flere mnd etterpå..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig nok slipper jeg å betale den selv, men jeg vil jo helst at mor og far skal slippe å betale så altfor mye. Jeg tror ikke jeg er så langt fra sannheten når jeg sier jeg har kjørt ca 7500km siden jeg ble 16 så jeg vet ikke hvor tidlig det er nødvendig å begynne.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 18 den 14 desember og jeg begynte vel halvveis i august. Du sier at du har kjørt MASSE med bilen hjemme. Det hadde jeg også, drit masse. Men fant fort ut hvor mye jeg måtte lære som foreldra mine ikke kan en gang, som er viktig for en oppkjøring.

DISPONERER:

- 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir 18 den 10 januar, jeg begynte på teorikurs for 4 uker siden, og med kjøretimer for 3 uker siden. de på trafikk skolen anbefalte at man burde begynne ca 3-4 mnd for man var 18, hvis man ville ha lappen på dagen. men det kommer vel ann på hvor god du er i utgangspunktet. det skader jo ikke å begynne tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by m4gnus

blir 18 den 10 januar, jeg begynte på teorikurs for 4 uker siden, og med kjøretimer for 3 uker siden. de på trafikk skolen anbefalte at man burde begynne ca 3-4 mnd for man var 18, hvis man ville ha lappen på dagen. men det kommer vel ann på hvor god du er i utgangspunktet. det skader jo ikke å begynne tidlig

Morsomt å sitte å høre på musikk å se på den bilen du har som bilde driver å hopper opp og ned :D

DISPONERER:

- 2003' Toyota Avensis 1.8 VVT-i

- 1990' Volvo 745 2.3

DELEIER:

- 1987' Ford Transit

VRAK:

x 1985' Nissan Micra 1.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider