Gå til innhold

HOUSTON, we have a problem! Bilen startar ikkje:(

Ranger emnet

Tandstad

Anbefalte innlegg

Go morgon godtfolk! No he eg grubla ein del i løpet av natta ja! Stod vel i 7-8 timar og skrudde på bilen igår(allmennfolk som skal skru motor brukar gjerne ein del lenger enn folk som likar å skru nedi motorrommet:P) Men eg skulle altså legge opp straum til bilstereoen min. I 3-tida i natt var eg "ferdig", dvs alle kablar var på plass igjen. Følgande hadde då blitt gjort:

-Tatt vekk originaljording frå minuspol på batteriet, skifta her terminal og monterte ny 50 m2 kabel. Denne vart kobla til samme punktet som gamlekabelen var jorda på.(Verdt å nevne at tidlegare var det jorda på to punkt, no he eg kun jorda på eit punkt)

-Ny terminal på plusspol. Måtte kutte ledninger frå gamleterminalen, og montere desse i skikkelege kabelsko.

-Stereoen hadde blitt kobla opp. To kondensatorar med 10 m2 kabel, ein to-kanaler med 25 m2 kabel, ei monoblokk med 50 m2 kabel, alle inn til si respektive fordelingsblokk(ei for pluss og ei for minus). ALLE koblinger her dobbelsjekka, og dei fleste kablar er festa med "ledningsholdarar" for å unngå at dei skal bevege seg og kanskje dette av.

MEN, så til problemet! Når alt så var kobla opp, opna eg førerdøra for å sjå om lyset i taket kom som vanleg. Det gjorde det ikkje. Derimot blinka ein gul lampe under på førersida, omtrent attmed pedalane. Når eg så vridde eit hakk om på tenninga, lyste batteri- og oljeindikatorane. Vridde eg heilt om var det ingen respons...

Kva he skjedd?! He eg ei kortslutning ein plass, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den lampa du du snakka om.. den er ikke til for å trykkes på?? har opplevd noe slikt med min bil og (ikke volvo da) der bilen ikke ville starte.. desverre er det ingen lampe som lyser hos meg..hehe! men da må jeg trykke inn en liten knapp (ofte rød) på under siden av rattet et sted! (varierer i plassering)

om du har en slik knapp, prøv og trykk på den.. og se om det skjer noe!

kan jo hende du har en slik startsperre vettu :) hehe (incase of tyveri..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, fann ut kva problemet var til slutt...Som tidlegare sagt, gjekk det to ledninger frå minuspolen;ei feste i "motorblokka", og ei rett på chassi. Eg sette 50 m2 på det punktet som gjekk i motorblokka igår. Dette er visst ikkje eit fullverdig jordingspunkt, så ikkje veit eg kva det skal brukast til. Iallfall funka alt heilt flott når eg fekk jordinga over på chassi-punktet, og no virkar alt som det skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider