Kverna Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Det som vel virkelig er spesielt med denne bilen er at den har en 10V audifemmer? (den hadde i hvert fall det sist jeg så i motorrommet på den) Hvordan er det spessielt ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Hvordan er det spessielt ? 'Alle' andre kjører med 20V-motoren. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Hehe. Ja du kan jo prøve å henge på han en runde. I følge gatebil kjørte han Timeattack på 1:12.284. Det er 2 tiendeler raskere enn hva jeg kjører med en kliss orginal Mazdaspeed MX5 (150 rwhp). Med 900 hester i bilen min skulle jeg klart å ta inn de 2 tiendelene for å si det slik... Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 I følge gatebil kjørte han Timeattack på 1:12.284.Det er 2 tiendeler raskere enn hva jeg kjører med en kliss orginal Mazdaspeed MX5 (150 rwhp). Med 900 hester i bilen min skulle jeg klart å ta inn de 2 tiendelene for å si det slik... Ja, men du snakket om den jævla Accenten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Han sitter og jokker hode fram og tilbake ja! Skulle nesten tro han prøvde å gi litt ekstra fart. Syk syk bil, går som ett uvær. Bare synd den ser så utrolig trasig ut med de Chrome felgene. Han bør få mye sponsorpenger for de, siden det ødelegger hele bilens utseende! Kjedelig å bytte vekk felgene fra sitt eget firma da, syns du ikke? :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 I følge gatebil kjørte han Timeattack på 1:12.284.Det er 2 tiendeler raskere enn hva jeg kjører med en kliss orginal Mazdaspeed MX5 (150 rwhp). Med 900 hester i bilen min skulle jeg klart å ta inn de 2 tiendelene for å si det slik... Okey, enough for today, rookie. Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg