marararius Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Hei Noen som vet om noe bra interiør rens her? :) Jeg har noen flekker i setene, som jeg har prøvd med sånn rens på boks.. Sånn skum, og gni inn, og tørke av, men får ikke flekkene bort.. Det er sånn vanlig stoff interiør :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Hehe, du ser tydeligvis ikke litt ned... Sjekk denne: http://www.bilforumet.no/bilpleie/173328-sv%E6rt-skittent-interi%F8r-se-wolfgang-carpet-and-upholstery-restorer.html Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Jo jeg gjør det.. Lest igjennom den å.. "Jeg gjør oppmerksom på at dette er rens som kun bør brukes i ekstreme tilfeller, og ikke som vanlig vask eller vedlikehold av interiør." Tenker på noe jeg kan få kjøpt i Norge, og få med rett hjem, ikke bestille.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Sauberman og svamp bruker vi på jobben hvis det er noen småflekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 de som jobber på car cleaning company (finnes hvertfall i bergens området) er ofte medhjelpelig med hvilke produkter de bruker. kanskje de/eller noen i samme bransje kan hjelpe deg? Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Kjøpte Autoglym Interior Shampo :) Veldig fornøyd.. Ikke mer flekker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg