bergman Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Er det mulig å fjerne det originale staget som går under bilen på min golf 4 GTI? ellers får jeg ikke bilen lav nok... kan man da erstatte dette med ett som går inne i motorrommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Vil ikke ha fjærna dette staget, da det er et stabilisatorstag, men for all del, det kan jo fjærnes. Løsningen er å kjøpe justerbare stag(de små på hver ende). Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bekkis Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 eller å skifte det ut me ett r32 stabstag ! koster 1500 på møller. hvis jeg ikke hukser helt feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 stikker lett på møller i dag!!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 faen! han karen på Møller er jo tidenes treigeste type!!! noen som kan hjelpe meg å finne delnummer på et r32 stag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 kw har sånne stag :) kjøpte stag å justerbart kw hos norsk bildelesenter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 kw har sånne stag :) kjøpte stag å justerbart kw hos norsk bildelesenter :) Hvor mye måtte du gi for det staget!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 trur eg ga en 1500 2000 for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 men trenger jeg skifte hele staget eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 passer alle stag fra r32 rett over til gti uavhengig av årsmodell? mener staget som går under drivaksel istede for over. mvh andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 jeg kjøpte stag fra kw... kostet 2400 hos norsk bildelesenter. men det er jo et reint helvete å bytte! jeg måtte levere den på møller! prøvde litt selv. men helt umulig uten lufttrykk!!! han på møller strammet forresten hjulet som en liten homse:P boltene i venstre fremhjul skrudde seg ut... gratulerer møller!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre3000 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 men viss jeg går på møller og kjøper staget da? må jeg kjøpe det fra en viss modell på golf 4 skalaen? eller det samme om jeg tar fra 99,00,01,02 mod? noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 De er så håpløse på møller.. enten strammer de boltene ALT for hardt, eller så skrur de bare boltene så vidt inntil... Tenk om man punkterer midt på vidda i full storm, så klarer man ikke å skru av dekket engang.. Helvettes..... Sorry OT men :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg