Erik Braseth Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Hei Søndag morgen rygget en drosje på bilen min. Fant fram skademeldingsskjema og begynte å fylle ut, men drosjekusken hadde det så travelt at han bare såvidt rakk å skrive navnet sitt på skademeldinga før han igjen kjørte avgårde. Jeg har altså navn, adresse og telefonnummer, kjennemerke og underskrift fra vedkommende. Skal jeg da gidde å kontakte han slik at han får fylle ut resten eller skal jeg bare fylle ut "min" del og sende inn til forsikringsselskapet? Vil det ta kortere tid dersom jeg får han til å fylle ut resten? Hendelsesforløpet er klinkende klart, og skadene er dokumentert med bilder fra stedet. Så egentlig ser jeg ingen hensikt i å kontakte den andre sjåføren slik at han får fyllt ut sin del. *edit: så jo først nå at det var et eget underforum kalt "forsikring" :blah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Det er nok raskest å skrive en så komplett skademelding som mulig. Forsikringsselskapene liker å få alle opplysninger uten å jobbe noe for det. Uansett så skjer det ikke noe i saken før skademelding er mottat fra begge parter Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Da ser jeg for meg at dette tar lang tid. Drosjeeieren var på ferie og kom ikke tilbake før om noen uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Ring selskapet ditt og spør. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg