Blystan Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Jeg har noen felger som skal sandblåses. Noen som vet om noen firmaer som gjør dette i nærheten av gardermoen. Eventuelt litt nor sør, og som har erfaring med dette firmaet og vet at de gjør en bra jobb? Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Det er en kar på Kløfta som driver med dette. Har ikke brukt han selv men vet andre har vært fornøyd. Du kan se gården hans rett etter kløfta langs E6 sørover. Står noen lastebiler og div der. Kjør inn mot Kløfta og ta av til venstre mot Artheid etter Hydro Texaco. Ta til høyre før Artheid bru og kjør i ca 2 km. Står ett lite skilt om sandblåsing langs veien. Følg også skilting til jordbær gård ifra Kløfta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Da skal jeg nok ta meg en liten tur til han i morgen. Sandblåse og pulverlakke felger, så blir det nok fett tenker jeg. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Opems Pulverlakk er stedet for lakken... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Jeg har en bekjent som jobber på ulersmo. Så blir å prøve dem først (50 pr felg) Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg