kas Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 general elektric (ge) pærene er jo ikke på 55w men nesten 100w og har en levetid på 2-3 mnd.har prøvd 2 sett og er ikke forøyd. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by tekNetium passatvr6: hvor kjøpte du henne? H4-pære eller? kjøpte fra usa! H1 er det visst Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by kas general elektric (ge) pærene er jo ikke på 55w men nesten 100w og har en levetid på 2-3 mnd.har prøvd 2 sett og er ikke forøyd. mvh Det stemmer ikke helt.-. jeg har akkurat kjøpt et sett med de pærene, men og de er på 55W. Så etter de du snakker om, men de var ikke å få tak i. Det var egentlig 100W jeg kunne tenke meg til ekstralysene mine, selv om det ikke er lov. Jeg er godt fornøyd med mine... Hvor lenge siden er det du kjøpte de pærene? Bare lurer pga at GB akkurat har komt med en oppgradering av pæren, som skal gi mer styrke og lengre levetid... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Italiano power Det stemmer ikke helt.-. jeg har akkurat kjøpt et sett med de pærene, men og de er på 55W. Så etter de du snakker om, men de var ikke å få tak i. Det var egentlig 100W jeg kunne tenke meg til ekstralysene mine, selv om det ikke er lov. Jeg er godt fornøyd med mine... Hvor lenge siden er det du kjøpte de pærene? Bare lurer pga at GB akkurat har komt med en oppgradering av pæren, som skal gi mer styrke og lengre levetid... kjøpte de i februar i år.sto 55w på pakken men var 100w pærer mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 ke? Hva mener du? Har selv sett hva som står på sokkelen på lyspærene mine. Der står det EuroBlue 55/60W... Hvordan kan det da være 100? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xiancorp Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Italiano power ke? Hva mener du? Har selv sett hva som står på sokkelen på lyspærene mine. Der står det EuroBlue 55/60W... Hvordan kan det da være 100? Er en enkel måte å finne ut dette på... Strøm-tang og mål hvor mye strøm en pære trekker.. 12V/55W = 4,6 A 12V/100W = 8,3 A :) Siter 1992 Audi S4 2,2 tq sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Jeg kan skaffe H4 kit ferdig montert for 5000 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by Delta Jeg kan skaffe H4 kit ferdig montert for 5000 kroner. hvilket merke er det?hvor? mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by kas hvilket merke er det?hvor? mvh Pære og omformer er fra Philips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 jeg betalte fortsatt 2915nkr. men man må montere selv Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by passatvr6 jeg betalte fortsatt 2915nkr. men man må montere selv hvor????? MVH Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Originally posted by xiancorp Er en enkel måte å finne ut dette på... Strøm-tang og mål hvor mye strøm en pære trekker.. 12V/55W = 4,6 A 12V/100W = 8,3 A :) Kanskje en fordel å måle spenningen inn på lyktene først! Hadde en Golf som ladet 13,7 V, målt på batteriet på tomgang med nærlys på. Framme ved lyktene var spenningen 11,1 V!! Da får du ikke Xenoneffekt uansett!Monterte ekstra releer, og vips mye bedre, faktisk veldig bra lys, samt at man slapp og skifte sikringsbokser, tenningslåser og sikringsbokser to ggr i mnd! Bare husk at en bil ikke har 12 v overalt, den har mellom 10 og 15 volt og det har litt å si på regnestykket ditt! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 EUROLIGHTS@COM Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 KØDDA! EUROLIGHTS.COM er det visst Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by passatvr6 jeg betalte fortsatt 2915nkr. men man må montere selv er dette for hele settet eller for de vanlige H4 pærene med xenon gass de har ?hvis det er hele settet er det jo jævlig billig.har du noen bilder av bilen din med dette lyset?vanskelig å montere?:confused: :) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg