Gå til innhold

xenon-look

Ranger emnet

Go-like-hell

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by kas

general elektric (ge) pærene er jo ikke på 55w men nesten 100w og har en levetid på 2-3 mnd.har prøvd 2 sett og er ikke forøyd.

mvh

Det stemmer ikke helt.-. jeg har akkurat kjøpt et sett med de pærene, men og de er på 55W. Så etter de du snakker om, men de var ikke å få tak i. Det var egentlig 100W jeg kunne tenke meg til ekstralysene mine, selv om det ikke er lov.

Jeg er godt fornøyd med mine...

Hvor lenge siden er det du kjøpte de pærene? Bare lurer pga at GB akkurat har komt med en oppgradering av pæren, som skal gi mer styrke og lengre levetid...

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

Det stemmer ikke helt.-. jeg har akkurat kjøpt et sett med de pærene, men og de er på 55W. Så etter de du snakker om, men de var ikke å få tak i. Det var egentlig 100W jeg kunne tenke meg til ekstralysene mine, selv om det ikke er lov.

Jeg er godt fornøyd med mine...

Hvor lenge siden er det du kjøpte de pærene? Bare lurer pga at GB akkurat har komt med en oppgradering av pæren, som skal gi mer styrke og lengre levetid...

kjøpte de i februar i år.sto 55w på pakken men var 100w pærer

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Italiano power

ke?

Hva mener du? Har selv sett hva som står på sokkelen på lyspærene mine. Der står det EuroBlue 55/60W...

Hvordan kan det da være 100?

Er en enkel måte å finne ut dette på... Strøm-tang og mål hvor mye strøm en pære trekker..

12V/55W = 4,6 A

12V/100W = 8,3 A

:)

1992 Audi S4 2,2 tq sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by xiancorp

Er en enkel måte å finne ut dette på... Strøm-tang og mål hvor mye strøm en pære trekker..

12V/55W = 4,6 A

12V/100W = 8,3 A

:)

Kanskje en fordel å måle spenningen inn på lyktene først! Hadde en Golf som ladet 13,7 V, målt på batteriet på tomgang med nærlys på. Framme ved lyktene var spenningen 11,1 V!! Da får du ikke Xenoneffekt uansett!

Monterte ekstra releer, og vips mye bedre, faktisk veldig bra lys, samt at man slapp og skifte sikringsbokser, tenningslåser og sikringsbokser to ggr i mnd! Bare husk at en bil ikke har 12 v overalt, den har mellom 10 og 15 volt og det har litt å si på regnestykket ditt!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passatvr6

jeg betalte fortsatt 2915nkr. men man må montere selv

er dette for hele settet eller for de vanlige H4 pærene med xenon gass de har ?hvis det er hele settet er det jo jævlig billig.har du noen bilder av bilen din med dette lyset?vanskelig å montere?:confused: :)

x 1986 mod golf gti 16v

x 1995 audi 80 avant

x 1992 bmw 325i coupe

+ mange drittbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider