Gå til innhold

xenon-look

Ranger emnet

Go-like-hell

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det mulig at jeg ikke finner fram på den eurolights siden, men jeg finner bare pærer som er en etterligning av xenon.

Legger inn en tekst jeg fant:

Xenon-Charged™ bulbs are designed for those who are after the the highest possible performance and absolute closest output color to HID/Xenon lighting systems.

Det vil si at dette ikke er ordentlig xenon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Delta

Nå er det mulig at jeg ikke finner fram på den eurolights siden, men jeg finner bare pærer som er en etterligning av xenon.

Legger inn en tekst jeg fant:

Xenon-Charged™ bulbs are designed for those who are after the the highest possible performance and absolute closest output color to HID/Xenon lighting systems.

Det vil si at dette ikke er ordentlig xenon.

det står en link til real hid på hovedsiden...

mvh

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

er nok ikke det.selv om det burde være det til den prisen.

mvh

Du får sjekke prisen på et H4 kit, hvis du syntes det var dyrt.

En (1) tennsats til 12V koster 1490 pluss moms på Hellanor

to tennere koster da 3695 kroner, så skal du ha to pærer og brakketten som holder pæra i tillegg. Og den braketten får du ikke kjøpt løst noe sted, den er du også avhengig av for å få riktig lysvinkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Delta

Du får sjekke prisen på et H4 kit, hvis du syntes det var dyrt.

En (1) tennsats til 12V koster 1490 pluss moms på Hellanor

to tennere koster da 3695 kroner, så skal du ha to pærer og brakketten som holder pæra i tillegg. Og den braketten får du ikke kjøpt løst noe sted, den er du også avhengig av for å få riktig lysvinkel.

so...skal klare å skaffe det for 2500 uansett hva hellanor skal ha.dårlig eksempel med norges dyreste...alle som gidder å ta seg tiden til å surfe litt på nett kan bestille fra tyskland selv og betale rundt 230 euro....og da følger det med overgang til h1.3.4.7

og brakett selger b4you hvis man ikke skulle få tak i den noe sted.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kas

so...skal klare å skaffe det for 2500 uansett hva hellanor skal ha.dårlig eksempel med norges dyreste...alle som gidder å ta seg tiden til å surfe litt på nett kan bestille fra tyskland selv og betale rundt 230 euro....og da følger det med overgang til h1.3.4.7

og brakett selger b4you hvis man ikke skulle få tak i den noe sted.

mvh

kan du anbefalle et sted?

mvh

x 1986 mod golf gti 16v

x 1995 audi 80 avant

x 1992 bmw 325i coupe

+ mange drittbiler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-maniac

kan du anbefalle et sted?

mvh

skal man ha bixenon lønner det seg sikkert å kjøpe hos xenon.no men jeg handler fra sanituning.de...det står ikke noe om det på siden dems men de skaffer til 230 euro.men det er ikke bixenon.

jeg har bixenon på bmw`n min men er ikke fornøyd med full-lyset.skal skaffe meg xenon tåkelys nå så blir det kanskje bedre.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider