passatvr6 Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 hei. settet jeg kjøpte var komplett. med pærer, starter og hele greia. bilder kommer til uka. er meget fornøyd Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 er spent på bilder.er det bra,så bestiller jeg et sett og:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Nå er det mulig at jeg ikke finner fram på den eurolights siden, men jeg finner bare pærer som er en etterligning av xenon. Legger inn en tekst jeg fant: Xenon-Charged™ bulbs are designed for those who are after the the highest possible performance and absolute closest output color to HID/Xenon lighting systems. Det vil si at dette ikke er ordentlig xenon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Delta Nå er det mulig at jeg ikke finner fram på den eurolights siden, men jeg finner bare pærer som er en etterligning av xenon. Legger inn en tekst jeg fant: Xenon-Charged™ bulbs are designed for those who are after the the highest possible performance and absolute closest output color to HID/Xenon lighting systems. Det vil si at dette ikke er ordentlig xenon. det står en link til real hid på hovedsiden... mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatvr6 Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by kas det står en link til real hid på hovedsiden... mvh STEMMER DET!!! skal ta bilder idag av passaten Siter IF U CAN`T RACE IT SELL IT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 hvor blir det av bildene da?:) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Delta Jeg kan skaffe H4 kit ferdig montert for 5000 kroner. er dette bi-xenon? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by audi-maniac er dette bi-xenon? er nok ikke det.selv om det burde være det til den prisen. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by audi-maniac er dette bi-xenon? Nei, dette blir bare nærlys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by kas er nok ikke det.selv om det burde være det til den prisen. mvh Du får sjekke prisen på et H4 kit, hvis du syntes det var dyrt. En (1) tennsats til 12V koster 1490 pluss moms på Hellanor to tennere koster da 3695 kroner, så skal du ha to pærer og brakketten som holder pæra i tillegg. Og den braketten får du ikke kjøpt løst noe sted, den er du også avhengig av for å få riktig lysvinkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 syntes det var dyrt. koster 5800 på xenon lys.no (bi-xenon.h4) det er uten motering selvfølgelig http://www.xenonlys.no/priser_xenon.htm er det vanskelig å montere da? Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Delta Du får sjekke prisen på et H4 kit, hvis du syntes det var dyrt. En (1) tennsats til 12V koster 1490 pluss moms på Hellanor to tennere koster da 3695 kroner, så skal du ha to pærer og brakketten som holder pæra i tillegg. Og den braketten får du ikke kjøpt løst noe sted, den er du også avhengig av for å få riktig lysvinkel. so...skal klare å skaffe det for 2500 uansett hva hellanor skal ha.dårlig eksempel med norges dyreste...alle som gidder å ta seg tiden til å surfe litt på nett kan bestille fra tyskland selv og betale rundt 230 euro....og da følger det med overgang til h1.3.4.7 og brakett selger b4you hvis man ikke skulle få tak i den noe sted. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by kas so...skal klare å skaffe det for 2500 uansett hva hellanor skal ha.dårlig eksempel med norges dyreste...alle som gidder å ta seg tiden til å surfe litt på nett kan bestille fra tyskland selv og betale rundt 230 euro....og da følger det med overgang til h1.3.4.7 og brakett selger b4you hvis man ikke skulle få tak i den noe sted. mvh kan du anbefalle et sted? mvh Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by audi-maniac kan du anbefalle et sted? mvh skal man ha bixenon lønner det seg sikkert å kjøpe hos xenon.no men jeg handler fra sanituning.de...det står ikke noe om det på siden dems men de skaffer til 230 euro.men det er ikke bixenon. jeg har bixenon på bmw`n min men er ikke fornøyd med full-lyset.skal skaffe meg xenon tåkelys nå så blir det kanskje bedre. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 takker.kanskje jeg nøjer meg med kjørelys:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg