Gå til innhold

In-Dash DVD Multimedia AV Receiver

Ranger emnet

Jumpern

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en ny spiller til bilen. Det skal være en In-Dash DVD Multimedia AV Receiver som kan spille av DivX. Budsjettet mitt stopper på 10 000kr.

Har sett litt på disse to spillerene:

Alpine IVA-D105R

Pioneer AVH-P5900DVD

Hvis det er noen som vil hjelpe meg med å finne en slik spiller så tar jeg imot alle forslag med takk.....

Jeh jeh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

no har eg både pioneer ( gamle modellen av den der )

og alpine 310 ( gamle modellen av alpine`n )

og eg hadde ikkje tvilt på at eg ville hatt alpine spiller`n.

en lydkvalitet som overgår pioneer`n ( leser cd`ane 100 ganger betre, touch, div dubbetingser på pioneer`n som ik er nødvendige osv osv, )

no vet eg ikkje noe om korleis den nye alpine spiller`n er men regna med den leveropp til sine gode rykter. men det var mi meining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har eg både pioneer ( gamle modellen av den der )

og alpine 310 ( gamle modellen av alpine`n )

og eg hadde ikkje tvilt på at eg ville hatt alpine spiller`n.

en lydkvalitet som overgår pioneer`n ( leser cd`ane 100 ganger betre, touch, div dubbetingser på pioneer`n som ik er nødvendige osv osv, )

no vet eg ikkje noe om korleis den nye alpine spiller`n er men regna med den leveropp til sine gode rykter. men det var mi meining.

fikk du spillt av diverse filmer på spilleren din?

[-]Saab 95 2.0t se - 2001

[x]Audi A4 1.6 - 1997

[x]Audi 80 2.0 - 1993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn ca peiling på hvilken kabel det er ?

Så det samme på kenwoodspilleren jeg ser på. Da de monterte den i sjappa brukte de en ledig jordingskabel og tok den som skal til håndbrekket, fjernet skruefestet og koblet de sammen. Funka fett det. Skal gjøre det samme i min bil. Selv om jeg kjører kan vel pasasjerer se på film eller kjøre på me noen musikkplater.

1993 Subaru Legacy 2.2GX

1990 Volkswagen Golf 2

2007 Toyota Rav 4 Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider