SaSSeR Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Jeg hørte av en kamerat igår at hvis du setter et spill på pause, og lar det stå slik en stund så blir laseren så varm at den ødelegger cd'n som står i. Tenkte ikke mer over det da, men idag når jeg skulle prøve meg på noen decaler på Forza 2, så klikket spillet når jeg åpner vinylene. Alt hengte seg, så jeg restarta maskinen og prøvde på nytt, men det samme skjedde! Så på cd'n og den har ei stripe litt utenfor midten som ikke ser til å ha blitt skrapt opp fysisk. (er heller ikke mulig da cd'n har stått i 360'n helt siden i forrigårs, og da funka alt som det skulle.) Det jeg da lurer på er om noen har hørt om noe eller opplevd noe slikt? evt om det er mulig å få noen erstatning på noe vis? (nei jeg tror ikke det jeg heller, men det er litt surt når spillet til 500-600,- går til h for at du har satt spillet på pause en stund!) Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Har hørt at xboxen tar å lager riper vist du løfter den og vrir den 90 grader mens maskina er i gang. du har ikke gjort det? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Jeg hørte av en kamerat igår at hvis du setter et spill på pause, og lar det stå slik en stund så blir laseren så varm at den ødelegger cd'n som står i. Tenkte ikke mer over det da, men idag når jeg skulle prøve meg på noen decaler på Forza 2, så klikket spillet når jeg åpner vinylene. Alt hengte seg, så jeg restarta maskinen og prøvde på nytt, men det samme skjedde! Så på cd'n og den har ei stripe litt utenfor midten som ikke ser til å ha blitt skrapt opp fysisk. (er heller ikke mulig da cd'n har stått i 360'n helt siden i forrigårs, og da funka alt som det skulle.) Det jeg da lurer på er om noen har hørt om noe eller opplevd noe slikt? evt om det er mulig å få noen erstatning på noe vis? (nei jeg tror ikke det jeg heller, men det er litt surt når spillet til 500-600,- går til h for at du har satt spillet på pause en stund!) Min første 360 ripet opp spillene etter 1 dag i bruk. Da ble de uleselige og jeg kunne se tydelig at det var "perfekte" ringer rundt discen min, noe ikke noe annet enn maskinen kunne ha laget. Jeg ringte M$ Support, og klaget livet av meg, og kranglet med en svensk h#re. Jeg fikk ny maskin, og erstattet begge spillene den hadde ødelagt. De har fått instruks om å ikke innrømme at den riper spill, så du må bare ikke gi deg! :P Nå har jeg drept enda en 360, pga spenningsforskjeller og overoppheting. Maskinen er full av flaws, derfor har de utvidet garantien med 2 år. Hehe! Hysj hysj. Ring M$ Support, og spør hva du kan gjøre der. Krev ny konsoll og erstattet spill. Lykke til, og nyt musikken og den gebrokkne norsken mens du venter på å få snakke med en konsulent, som selv om du ringer til Norge snakker engelsk! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 min xbox ødela forza2 samme dag som je fikk det. skjedde mens jeg spilla. så får nytt. men hva om det oggså blir ødelagt?? Pluss att jeg har bytta kabinett på den. Men det er vel ikke lov om man skal ha nå garranti på boksn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Har hørt at xboxen tar å lager riper vist du løfter den og vrir den 90 grader mens maskina er i gang. du har ikke gjort det? Nope hakke d nei :) Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 hvis det er riper rundt cd'en din så har du nokk løfta den ganske mye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Ja xboxen ødelegger dvd'er, nei det skjer ikke kun om man tipper på xboxen. Microsoft support kan ikke inrømme det, men de vet om det nå tenker jeg. Er bare å få ny på garantien. Finnes tusenvis av slike saker om man kikker litt rundt på internett :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 gå til butikken du kjøpte spillet å bytt, men husk kvitering. si at xboxn din lagde den så skal du få nytt spill. jeg jor i allefall d Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 hvis det er riper rundt cd'en din så har du nokk løfta den ganske mye... Bullshit! Som momo påpeker, dette er en uoffisell feil på 360n. Jeg hadde til og med stasjonert min på spikes med mykt underlag for å forhindre at det skjedde. Så ikke kom og påstå at jeg klarte å få den til å ripe opp 2 spill på 1 time ved å løfte på maskinen! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Min Xbox fryser også, samt lagde riper i Fifa07. Prøvde å sende de mail å ta det derfra, men måtte ty til Supporttelefonen. Der møter jeg på en japse, som sier han kan hjelpe meg vist jeg snakker engelsk. Utrolig irriterende å mase om problemer på engelsk, når jeg såvidt forstår hva han sier. Jeg skulle sende inn xbox'n, men spillet måtte jeg gå i butikken med å bytte. Faen for ett opplegg. Hadde det ikke vært for at Forza2 og ColinMcRae er så utrolig bra, hadde xboxen røke rett på bosset. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Min Xbox fryser også, samt lagde riper i Fifa07. Prøvde å sende de mail å ta det derfra, men måtte ty til Supporttelefonen. Der møter jeg på en japse, som sier han kan hjelpe meg vist jeg snakker engelsk. Utrolig irriterende å mase om problemer på engelsk, når jeg såvidt forstår hva han sier. Jeg skulle sende inn xbox'n, men spillet måtte jeg gå i butikken med å bytte. Faen for ett opplegg. Hadde det ikke vært for at Forza2 og ColinMcRae er så utrolig bra, hadde xboxen røke rett på bosset. Hahaha, jeg vedder på du ringte det norske 810-nr. og ventet i ca 30 min og måtte høre på "Takk for din tålmodighet, ingen av våre kundekonsulenter er ledig, men vi vil hjelpe deg såååååå fort som mulig" på gebrokken norsk. Så må du høre på den teite sangen om og om igjen, før du hører en merkelig gebrokken engelsk som sier du kan få hjelp på engelsk, siden ingen "norske" er ledige. Så må du forklare problemet til de, og engelsken din er 10 ganger bedre enn de såkalte engelske konsulentene. Så til slutt får du et referansenr. og håp om at det ordner seg. Vel, jeg sanket 4 ref. nr. før de kom og hentet min xbox! Takk skal dere ha M$ Xbox Support, jeg hater dere. Hvis de begynner å krangle, så bare hisser du deg godt opp, og forteller de at du vet ALT om hva de har fått instrukser om å si til kundene. Da stilner det fort, og du får den hjelpen du skal ha. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Ja dette er skuffende av Microsoft. Dette er nok et resultat at de har byttet leverandører på forskjellige komponenter for å kutte prisene på boxen. Tror de fleste heller hadde betalt 500,- ekstra for en feilfri en. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Vurderer å bare kjøpe ny xbox for 2000kr. Gidder ikke å ringe supportgjengen som sitter i India en gang til. Sender man mail til de, så får du "klipp og lim" svar. Er utrolig irriterende. Prøvde å klage til Elkjøp der jeg kjøpte den, men de sa fint at de ikke kunne gjøre noe som helst og ga med 800'nummeret! Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Forbannet... NR 2 Xbox 360 ødelegger inatt Skal klage på Elkjøp imorgen Nr1 xbox 360 ripte nr1 Forza 2, får ny. Nr2 xbox 360 ripte nr2 Forza 2 igjen! irriterende... Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Er det slik at alle xbox'er kan gjøre dette da, eller er det noen "få" som det er feil på? Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg