KinG^KaoZ Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 FØRST: HAHAHAHA (tråden og dens innhold, KJEMPE dårlig av microsoft) SÅ: JA jeg gikk på en smell og kjøpte 360.. 1700kr på elkjøp.. måtte jo prøve forza2.. :D På vanlig TV..:D Igjen, SÅ: Og Den nye versonen som kommer i disse dager som har 120GB hardisk, og hdmi utgang kommer til og koste rundt 4500kr (Spaceworld) om jeg ikke tror feil så er salget av de andre versonene fallede og de blir faset ut med tiden.. DA ble plutselig ikke PS3 veldig dyr alikevel.. hehe Pølsevev! :) Den nye heter elite og er en egen "spesiell" versjon. Core og premium vil fremdeles bli solgt som normalt. De vil også få bedre kjøling og hdmiport. Prisene vil også bli kuttet med 50$ så PS3 blir bare dyrere :hello: Uansett så kjøpte jeg min 360 for et par dager siden, angrer nå på at jeg ikke satte meg inni det for å finne ut dette om de nye maskinene med hdmi osv. Er redd for å ha maskinen på forlenge, redd for at det blir for varmt på rommet, redd for å komme borti den, bah! Edit: en ting til, en kompis ble bedt om å betale 150 Euro i frakt for å sende xboxen sin til tyskland på reperasjon, garantisak! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Edit: en ting til, en kompis ble bedt om å betale 150 Euro i frakt for å sende xboxen sin til tyskland på reperasjon, garantisak! Det skal han IKKE! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Elite er bare en 360 med ekstra funksjoner osv. Bare å fortsatt kjøpe Core og Premium. Også Core og premium får nytt kjølesystem som funker bedre og er stillere. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 ja da blei min andre dvd med forza herrpa igår. 40 hakk eller noe på den nå:( er det rart folk kjøper modda xbox sier bare jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Ja det er veldig rart, og veldig dumt. Og talentløst. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpion Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Eliten får HDMi 1.2, ny kjøleløsning og tåler som ps2. http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1293722.ece Jeg kjøper Eliten med Forza 2 på fredag! Xbox 360 Elite 3.995kr Siter Jeg er DØV, derfor skriver jeg annerledes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetiljv Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 min har ødelagt 2 spill:( Siter - 1997 BMW 520i e39 x 1995 Golf 3 Gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg