LuckyDevilGirl Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Noen som har en brukt sånn jaguar som skal være fremme på panseret de vil selge rimelig? Send meg en mail på wulfi30@hotmail.com Siter Å tenke før man snakker, er som å tørke seg før man driter. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArcticJag Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Like greit å kjøpe en ny og fin en, de koster ikke så mye. Du får dem i 3 størrelser. Vet ikke om noen i Norge som har dem (i den enkle, rimelige varianten), men f.eks. sngbarratt.com i England har dem, eller prøv eBay. Nick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vonjostad Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg har en stykk ny liggende, helt ny i eske ifra Jaguar. Leeaperen er av nyeste type med fjerbelastning. Ligger ny på ca. 4500,- ifra Jaguar Norge, men den er din for 2700,- Selges da jeg har solgt XJR'n og gått over til XKR.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg