JONHE Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Fant ut at jeg ville dele noen bilder jeg tok av mitt nesten nypolerte glis.. Avfettet, vasket, clayet, polert og forseglet :D [/img] Deilig med sommer og REN bil :) Siter Mazda Miata 1.6 90mod X Nissan Primera 91mod 2.0dLX X Toyota Camry 88mod 1.8xl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Meget bra, hva brukte du og prosses? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JONHE Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Er godt fornøyd ja..rød lakk er som kjent et slit å holde pen! Gjorde jobben for hånd som vanlig! Avfettet med Biltema kaldavfetting Vasket med Autoglym shampo (Meguiars vaskehanske og 2 bøtte-metoden) Clayet med Meguiars Clay og Quick Detailer Gikk over med Meguiars Scratch X Polerte med Autoglym Super Resin polish Forseglet med Autoglym Extra Gloss Protection. Mye arbeid, men vel verdt det..er jo bare kosearbeid egentlig! Kan jo legge til at dette er bruksbilen min, og at den i løpet av sine 17 år har tilbakelagt ca 155.000km. Siter Mazda Miata 1.6 90mod X Nissan Primera 91mod 2.0dLX X Toyota Camry 88mod 1.8xl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Pent :) Polerte opp miataen min igår jeg også for n`te gang, utrolig hvor mye det suger seg inn når folk har gitt faen i flere år... Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Ser gulle godt ut det der, holder verdien oppe også mht å dulle litt med bilene, og så er det deilig å stå på trappa etterpå å beskue jobben. Hvordan liker du Autoglyms shampoen? hørt den gir litt lite skum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 les mindre, puss meir :) fin mx5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 :pray Polerte med Autoglym Super Resin polish Forseglet med Autoglym Extra Gloss Protection. Mye arbeid, men vel verdt det..er jo bare kosearbeid egentlig! En runde med NXT TechWax i stedet for Autoglym'ene over, så hadde du spart tid, fått litt bedre resultat, og mye bedre bekyttelse 8) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JONHE Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 truhaa: Er egentlig fornøyd med Autoglym shampoen. Den skummer litt lite ja, men det er er ikke noe problem akkurat. Lukter godt gjør den og :) kazzper: Meget mulig jeg prøver Meguiar's neste gang. Har bare alltid sverget til Autoglym..gammel vane vond og vende, hehe! :rolleyes: Men som sagt er jeg åpen for å prøve noe nytt! :) Siter Mazda Miata 1.6 90mod X Nissan Primera 91mod 2.0dLX X Toyota Camry 88mod 1.8xl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JONHE Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Tenkte jeg kunne slenge ut et par bilder av vinterbilen og. Nettopp polert opp etter samme oppskrift som Miata'en, men jeg har kjøpt Claseren sin Cyclo-kopi og sonax orange pads som jeg da har brukt. Er rimelig godt fornøyd uten å ha noe sammenligningsgrunnlag med andre maskiner! Hvorfor har jeg ikke kjøpt meg en maskin før? :rolleyes: Bilen er en 20 år gammel Corolla med 137.000km på telleren! Noen bilder: Har alltid likt bilpleie, men begynner så smått å bli hekta nå! :) Siter Mazda Miata 1.6 90mod X Nissan Primera 91mod 2.0dLX X Toyota Camry 88mod 1.8xl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg