Gå til innhold

polyfoniske ringetoner noen som vet hvor jeg kan lste nye

Ranger emnet


RS2

Anbefalte innlegg

Originally posted by RS2

Samsung og Nokia har jo dette på de nyeste modelen sine. Og siden jeg har en Nokia 7650 vil jeg ha noen kule ringelyder

 

Stakars Deg !!! ikke kom og si at du har KJØPT en Nokia 7650 ???

 

Er du helt på jorde ??

 

huffa huffa... itte bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

 

Eller sjekk på http://www.mobilehits.se/page.php?page=polyringtones&c=46 .

 

(Hvis du har litt snøring på html og slikt er det snørlett å laste filene ned gratis! :D )

 

Hehe.. var ikke vanskelig å huke tak i de filene nei ;) Men fy f***en sånne polyfoniske ringetoner høres homo ut da! (no offense til dem som har kommet ut av skapet). Hørte på et par og holdt på å knekke sammen av latter :D

 

http://www.mobilehits.se/midi_pf/M_BonJovi_ItsMyLife.mid

 

Har forøvrig telefon med innebygget 40 polyfoniske ringetoner, og ingenting annet!! Heldigvis er det en av dem som nesten høres ut som vanlig telefonringing.. :) Litt humor med de sangene som bruker vibratoren i telefonen som bass da :cool:

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by henningl

 

Hehe.. var ikke vanskelig å huke tak i de filene nei ;) Men fy f***en sånne polyfoniske ringetoner høres homo ut da! (no offense til dem som har kommet ut av skapet). Hørte på et par og holdt på å knekke sammen av latter :D

 

http://www.mobilehits.se/midi_pf/M_BonJovi_ItsMyLife.mid

 

Har forøvrig telefon med innebygget 40 polyfoniske ringetoner, og ingenting annet!! Heldigvis er det en av dem som nesten høres ut som vanlig telefonringing.. :) Litt humor med de sangene som bruker vibratoren i telefonen som bass da :cool:

 

Synes polyfoniske nesten er litt fett jeg :cool:

Men det er kun fordi jeg om ti min får overlevvert en telefon med den funksjonen :D

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en telefon med polyfoniske ringetoner.

 

Vil helst ha noe annet enn det klassiske skvipet som vanligvis er på telefonene når du kjøper de.

 

Har en Panasonic GD75, og Panasonic har en tjeneste hvor vi kan laste ned ringetoner, men der er det bare ENDA mer klassisk! :(

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg telfon med polyfoniske ringetoner, men de er i .MMF format! Er det noen her som har peiling på de ringetonene der anngående nedlastning via kabel og slikt? MIDI filer funker ikke, og max filstørrelse er 16kb. Er det mulig å konvertere MIDI til .MMF eller noe slikt?

 

Jeg vil ha Super Mario-themen polyfonisk!! :D

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Invitron

kjøpte meg den samsung s(ettellerannet) 100 med stor fargeskjerm og polyfoniske og hele pakka... men skjønner ikke helt dette opplegget med å laste ned jeg....teste mer

 

Samme telefonen som jeg har det. Samsung SGH-T100.

For å laste over ringetoner må du installere CD`en som fulgte med, slå av telefonen, dytte i kabelen og overføre fra PC`en. Ganske lettvindt.

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår