Phantom Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Hei noen som vet hvor man får tak i en retro takgrind til Mk1 ? Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Tja, jeg har to stk, og den ene er høyglanspolert alu, skal den selges, så går den nok ikke billig ;) Og den andre står forsåvidt på bil.. Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 SOT Hvor har du bilder av bobla di da? ikke på vårt forum? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Heh, kan du definere "ikke billig" mer spesifikt i røffe kronasjer Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 SOT Hvor har du bilder av bobla di da? ikke på vårt forum? Om du refererer til Bobla fra 66 så er nok den solgt og i kategorien xbil. Er hardt på utkikk etter mk1 golf i meget god stand og har sett meg ut en og leter derfor etter takgrind slik at ved en eventuell handel så kan den hentes samtidig på tur hjem. Minien er vekk neste uke så trenger bil. Hadde en tråd der jeg ønsket tips om Mk1 golfer i superstand til salgs men denne ble slettet av moderator Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Jeg fikk takgrinda mi gratis av en lokal bonde. Omega står på min( stempla inn i sida) Ligger masse slike rundt om i gamle garasjer.. Sjekk med alle gamle folk du kjenner.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg