Revolvo Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 hvilke 3 ting irriterer deg mest til hverdags? mine ting: 1. ledninger som surrer seg. 2. ting som skal virke men ikke virker. 3. ghotere(fjortiser) vertfall d jeg kom på i farten;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 er ganske enig med nr2. faen hvor plagsomt det er! spesielt når du skal gjøre noe på pcn så klikker et eller annet.. dæven da får jeg lyst te å knuse alt:P for å si det sånn.. de ordene jeg kommer med da, egner seg ikke i kirka akkurat:D Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ermex Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 1. Stå opp på morgenen. 2. Folk som som er mye "bedre" en alle andre. 3. Bruke penger. Siter 2013 1.8D Lancer 1997 2.5T Skyline (banebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 1. noe som irriterer meg er når man havner bak en som ligger 5 - 10km under fartsgrensa ,en som må bremse for alt og ingenting.ligger i 50 i 60sone og når man kommer til 60 sone så bremser`n ned.Konmer bestandig bak en søndagskjører når jeg skal på jobb og ikke har mulighet å kjøre forbi.. Kjempe irriterende!! 2. buss eller taxi som tvinger seg fram overalt.vikeplikt hva er det?? 3. småhull, fartshumpel og dårlige veier. grr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 1.Folk som ligge mitt i veien og 10 km under fartsgrensa uansett hvor mye du tuter og herjer 2.Ikke ha mer penger å bruke 3.Bensintomt når inne på ei hyttetomt langt i fra nærmeste bensinstasjon Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 1. Folk som vil ha en sms-samtale uten noen som helst mening 2. Folk som ringer meg og ikke egentlig vil noe 3. Voksne NØRDER, sånn ordentlig nørder som tror dem er level 70 irl bare fordi at dem er det i WOW 4. Sinker! 5. Trygdesnyltere osv osv klarer ikke stoppe her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 de som kjører ALTFOR seint i forhold til forholdene.. (greit å ligge i 50 i 60sone i tåke feks..) regnet på rudskogen kø folk som kommer med moralpreken for ingenting og skal være feilfrie- men ser ikke sine egne feil selv (les kusina mi som kjefta på meg- tysta på meg til politikompiss, onkelen og tanta mi som igjen tok det opp igjen med mamma og de fordi jeg kjørte forbi henne i akslerasjonsfelt etter at ho hadde kjørt forbi meg (grovt) da jeg lå på tomgang i 2.gir fordi køen var opp og ned i 20kmt og eg ville heller holde gj.snittfarten istedet for å ligge på 1003 og bremse/gasse hele tiden.) Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 1. Drosjesjåfører 2. Drosjesjåfører 3. Drosjesjåfører 4. Drosjesjåfører Det ble fire ting, ikke tre. Men så er det i snitt én drosje som skal "kose" med bilen min hvert år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 1. folk som ikke vet hvordan man skal kjøre i ei rundkjøring 2. turister som ligger i 15km/t etter veien 3. når dataen får bsod (black screen of death) uten at man gjør noe Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg