Boffer Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 har set at mange legger ut bilder av harry biler tenkte kansje æ au måtte gjør det hehe:P sån så bil ut når æ fek den det jeg har gjort er *sota vinduen *juletrelys fra biltema og neonlys med pedalen *spoiler *klistermerker *troke om hattehylla med lær og limt norskeflagg på *wunderbaumer det jeg skal gjør er *trekke nakkestøt i leopart pels *ratt pels *lakering (ved ike vilken så tips tar jeg Gjertielig imot *nye felger *laker av dekseler inne i bilen også har jeg 2 fine 12" som donker i baksetan :) hva syntes dere så lankt? ps: om vinteren så komer det saueskin over leopart trekke i begge førere seten;) Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunder-daniel Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 blir nok feit den der etter hvert:thumb skar ikke trekke om dørsidene og deler av dashbordet med leopardpels og da? Siter 1986 Opel Rekord 2.0S GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 blir nok feit den der etter hvert:thumb skar ikke trekke om dørsidene og deler av dashbordet med leopardpels og da? ja hade jo vært tøfft med dørsiden;) må kansje tenke litt på det;)hehe Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Blir nice dette :D søgne rånere på tur til rudskogen i helga! GASA PÅ!!!! alacocaina Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 søgne bønder på tur:P heheh Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aakerblad Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Stod fint i gjørma der doffen :P Siter 1985,Volvo 740 Tic Suzuki Sj 410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 HUFF DA!!!! ødelegge en bil som i utgangspunktet er fin da... SKAM DEG!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg