Gå til innhold

Nissan Skyline R32 Gtr spotted i tromsø

Ranger emnet

200sxmathias

Anbefalte innlegg

er det ikke den skylinen som har ligget på autodb??

forresten, den er uten skilter!??

Uten skilter?? Hvor har du fått med deg at den er uten skilter?

Den bilen er registrert som en vanlig personbil.

Forresten så er Sunnyen min, og som sRt sa, ingeting uvanlig på den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnsen, den Supraen tilhører nok desverre ikke oss på Hertz Tromsø nei. Det er vel sønnen til Trond i Narvik om jeg ikke tar helt feil. Det råeste vi har er vel XC90 og oss ansatte har diverse prosjekter i garasjer rundt omkring (sx, mr2 og kanskje flere? ;) ).

Jeg skal klistre et Hertz-merke på bilen til V12power i morra, så har vi litt fet bil med reklame ivertfall ;)

Men det går en rå sort supra på Slettaelva (kvaløya), har bilder om noen er intressert.

Så var man hertz bil for en stund ;) Det ble et dyrt reklamestunt, kommer inn med regningen i løpet av dagen :) hehe, neida....

Mange skyline i tromsø?

V12 POWER

Bad ass boyz drive bad ass toyz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille grå grevlingen som står parkert på samme tomt som Skyline er da vel ikke noe å nevne i en tråd som dette?? Trodde at her skulle det skrives om litt raskere biler!

Rare er at denne bilen er ifølge eier nylakkert, tror han må slutte å drikke vannet han egentlig skal vanne blomstene med :D Nylakkert bil også så matt i lakken, nei han som har lakket denne bilen må jo være på bærtur! :blunk:

Eirik, skal forresten se om jeg ikke kommer bortover igjen en tur på mandagen. Skal bruke helga til å få montert motorfestene og alt på den ikke fullt så strøkne showbiln min, så får jeg bare takke for lån av gjesterommet for denne gang :)

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si ifra om du tar me dæ 80'en til byen da Rikard :D

V12Power: haha, du sku jo ikke ta dem av! btw, ringer deg til Uka ang spilleren. Har jobbet 08.00 til 20.00 nesten hver dag i det siste, bare stress

De var jo ikke så sinnsykt "hot" på bilen da :) hehe....

Jeg leste og fikset det selv, men takk uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider