Gå til innhold

Hva er de Lameste tingene å sette på en bil?

Ranger emnet

rolfi

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Evjen

Ja, jeg synes det, kan ikke se fin design, ser bare en Primera med diverse forandringer og noen svære Biltema spoilere, Evo`n er jo en av de mest ålreite japsebilene jeg vet om, men minner litt for mye om Lancern til bestefar med 1.3 liter og automatgir. Skjønner ikke alltid hva japanske designere tenker på, men de har jo blitt bedre de 2 siste åra da.

kremt! BMW da? samma grill.... Samma lykter... *GJESP*:rolleyes:

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HiiP

kremt! BMW da? samma grill.... Samma lykter... *GJESP*:rolleyes:

Forskjellen er at de har klart å lage et pent design (synes jeg) med linjer som er gjenomtenkt istedenfor krusseduller.

Nå for jeg vel høre noen gloser om hvor mye alle hater Chris Bangle tenker jeg :rolleyes:

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Ja, jeg synes det, kan ikke se fin design, ser bare en Primera med diverse forandringer og noen svære Biltema spoilere, Evo`n er jo en av de mest ålreite japsebilene jeg vet om, men minner litt for mye om Lancern til bestefar med 1.3 liter og automatgir. Skjønner ikke alltid hva japanske designere tenker på, men de har jo blitt bedre de 2 siste åra da.

*edited*

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TG1

vel vel.. så lenge du ikke spyr på bilen min,så gir jeg igrunn F*** i hva du syns :D

for det er jo nettopp MIN bil ;)

puke AUDI :D

men men,back to topic....

Hehe...

:D

Neida, bra at Jan Erik Larsen får plass til loffen sin.

Er ikkje imot store eksosrør av prinsipp. Men går nokre små Civic'er her med 0,13l eller no sånt, og Eksos som er større og tyngre enn bilen. Blir litt feil liksom.

Går jo og for eksempel ein Amric' Pickup med propananlegg og 4" eller større eksos heile vegen. Det er tøft det. !!! (STOR tank med propan på planet ).

Er litt for at form og funksjon skal følges litt.

Ser det ut som det går i 300 så bør det gjøre det og. (ivertfall 150 på ein god dag)

(Og eg skal ikkje spy på bilen din ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider