oddi Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Litt søt bug dette her.. ihvertfall i siste versjon av firefox:) men problemet er altså at disse fanene øverst (søk og hurtiglenker) legger seg BAK reklamen slik at man ikke får brukt alle søkefunksjonene eller hurtiglenkefunksjonene.. mvh oddi edit: hører fra ekspertisen her at de er klar over problemet og TTT osv, så da kan kanskje denne tråden slettes:) Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 search and you shal find ( oops, går ikke ) tråd nr 101 ang dette problemet, videoen er i flash, derfor problemer.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Kutt ut flash'en, så en kan adblock'e bilde :P Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 burde snart få fiksa dette nå da, jæ**i irritabelt Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Siden det aldri blir gjort noe med, installerte jeg denne. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1865 Nå slipper jeg å se den stygge reklamen mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Kjekt med opera, alt i orden med en gang.. ;) Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scallone Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Kjekt med opera, alt i orden med en gang.. ;) Har samme problem jeg da.. Bruker Opera 9. Siter §-Nissan Sunny 1.6 Sr §-Volkswagen Polo 1.4 D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald56 Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Greia er at det ikke burde være nødvendig med ad-block osv. Regner med at nettansvarlig for BF leser ros og ris tråden (burde i hvertfall) og skulle løst problemet. Har vel fått en 20-30 hint nå. AMATØRMESSIG OG USERIØST SÅ DET HOLDER!!! Siter Opel Combo B 1,8 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Oh, its BAAAAAAACK! Opera 9.XX, og søk-menyen forsvinner under energi-bomba :( Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 opera 9.23 = no problemo. Drop-down menyene kommer over reklamen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg